אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שרת VPS

שרת VPS

כל מי שבנה או התעסק בבניה של אתר או אתרים, בוודאי מכיר את פתרונות אחסון אתרים על גבי שרת ייעודי. אבל זהו הפיתרון היקר מכולם. מנגד, ישנו כיום שרת VPS. מדובר על שרת וירטואלי: באמצעות טכנולוגיית העננים ניתן להעמיס על גבי שרת בודד מספר שרתים במקביל. שרת VPS מאפשר ביצוע של מספר פעולות במקביל כשהעלויות הם יחסית נמוכות. שרת VPS הינו חוליה אחת משרשרת רכיבים שקשורים לטכנולוגיית מחשוב עננים. בעזרת שרת VPS העלויות הן יחסית נמוכות. ניתן אפילו להשכיר את שירותיו על פי הצורך (תשלום על בסיס חודשי). מכוון שהשרת מתבסס על טכנולוגיית העננים הרי שבתוך כלום זמן ניתן להרחיב את השירותים שניתנים לנו באמצעותו כולל הגדלת מקום האחסון. במובנים רבים תופעת מחשוב עננים הינה מבשר המהפכה. כבר אין יותר צורך בהיצמדות לחוות שרתים ולשרת קבוע. מחירו של שרת VPS הינו נמוך באופן דרסטי ממחיר שרת ייעודי ואינו כרוך בהתחייבות כלשהי. הווירטואליזציה מאפשרת גמישות וקשת אפשרויות אין סופית כמעט.

VPS פלוס

אחד היתרונות הגדולים של שרת VPS זה בכך שמדובר בפיתרון מושלם לצרכני שרתים קטנים. מי שזקוק לשרת לצורך פיתוח ואתר ייעודי קצת יקר וגדול עליו, יכול כעת להשכיר שרת VPS בגודל המדויק לו הוא זקוק. הוא גם יכול להגדיל או להקטין בהתאם לצורך. כמובן שפעולותיו של פלוני לא מתנגשות עם אלמוני למרות ששניהם עובדים על השרת במקביל. כמובן שישנו צורך בהגדרת אבטחה פעילה שכן הפעילות בסביבת עננים חשופה יחסית למפגעים סביבתיים. בנוסף, חוות השרתים מבוססי העננים חוסכת מקומות אחסון . במקום חוות שרתים הרי שבמקרה של שרת VPS יש חוות עננים. לכן, אם אתם נמצאים לקראת הקמת אתר או שדרוג אתר קיים, שווה להתעניין לגבי האופציה של שרת .VPS

שרת VPS – עכשיו מעונן

שרת VPS מצטרף למעשה לארגז כלים עשיר ומלא בשלל כלים וירטואליים שהם תוצאה ישירה של טכנולוגיית מחשוב עננים. סביבת העבודה המעוננת למעשה יוצרת כללי משחק חדשים. הן ברמה של התבססות על שרתים נייחים והן ברמה של צורך בהחזקה ותחזוקה של מערכת מחשבים מסועפת. באמצעות אזור העננים ניתן לא רק להעביר את אחסון האתר מהשרת הייעודי או המשותף אל שרת VPS, אלא שניתן גם להעביר את כל מערך המחשבים מן המשרדים אל עבר חוות העננים. במובנים מסוימים, שרת VPS הינו הסנונית שמבשרת את בוא הסתיו הווירטואלי. התחזית היא כי בקרוב תתמלא הרשת בלהקות של שרת VPS.


אודות מחבר המאמר

אינטרספייס אחסון אתרים. אירוח שרתים האיכותי והמהיר בישראל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.