אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס אימון אישי כאנרגיה לחיים

קורס אימון אישי הגיע לחיינו בצורה משמעותית בעשר השנים האחרונות. שיטת אימון אישי התחילה לצמוח בארצות הברית כחלק מגישה לאפיון עליונות ארגונית וניהולית. השקפה אימונית שהגיע לישראל בהמשך הדרך, אף על פי השקפה חשדנית שהייתה בקרב מאמנים טיפוליים כלפי קהל שרצה לעבור חווית תהליך אימון אישי. בזמן האחרון מוחש שהמגמה עברה מהפך עד כדי כך שפסיכולוגים ומטפלים רבים עברו קורס אימון אישי בעצמם, ומציגים את עצמם כמאמנים בנוסף להיותם בקיאים בתורת הנפש, עובדים סיעודיים, פסיכותרפיסטים התנהגותיים וכדומה.

קורס אימון אישי – צד המאמן

עמדות קונסרבטיביות בעבר ששימרו את המוסכם והידוע, מתחלפות בזמן הזה בגישה שמטרתה לאתגר את הנפש. קיימת צפייה תמידית לגדילה והתחדשות בתחומים נוספים. נגלה את הצורך להגיע לשלבי מקצועיות גבוהות יותר נוכח העיסוק המקצועי שלנו, האפשרות להיות הורה מדריך, מומחיות בלהיות בן זוג ושותף ובתחומים נרחבים משלימים. אנו חברה תוססת ואנרגטית, שבאה ומצפה שנוכל להתפתח ולהיות במיקום טוב יותר עם הזמן. מאמן אישי יבקר את אורח החיים אצל מתאמן שבא לתהליך אימון אישי ויברר עימו היכן הוא רוצה לאתגר את עצמו. לפעמים מתאמן אישי יהיה מעוניין לשפר תחומים רבים. על-ידי קורס אימון אישי, מאמן אישי מאומן היטב ידע לחדול מתהליך של חוסר מיקוד בעיקר ויחזיר את הפוקוס למטרה האימונית שתלווה את האימון. מטרת העל המוסכמת על המאמן האישי ועל המאומן.

קורס אימון אישי – התהפכות המודעות

הצורך בתהליך קורס אימון אישי ונחיצות במאמנים אישיים עלה עם השנים תודות לתוכניות טלוויזיה אשר בחרו להראות תהליכים אימוניים ולחשוף את הקהל לתוצאות ולהשפעה הטובה של אימון אישי. עושה רושם שהמזומנות להיות חלק מתהליך אימוני נוכחת בציבורים נרחבים במספר ועוברת את המוכנות לעבור תהליכים טיפוליים, שהולכים ומתמעטים ע"י מי שרוצה לעבור שינוי בחייו. אימון אישי חדר לתודעה של שחקנים מוכרים, בכירים בתעשיה ובעלי תפקידים בכירים נוספים שצריכים להיעזר בשרותיו של מאמן אישי על מנת להתקדם בתפקידיהם.

קורס מאמנים אישיים – עזרה אישית לך ולסביבה

מאמן אישי לעתיד, עובר תוך כדי קורס מאמנים אישיים חשיפה למתודות אימוניות שהוא מקבל בתהליך ההכשרה. התלמיד רוכש תפיסות אשר מגדירות את הבסיס לשיטת אימון אישי. ע"י הדגמות והתנסות חוויתית אישית, מאמן אישי בהתהוות רוכש נסיון איך להכשיר אחרים בסיוע אימון אישי. דרך אימון אישי תועלתית שכזאת מחברת אותו לחומר הלימודי וממחישה את התהליך האימוני כמו שהוא.

לימודי אימון אישי – מי קהל היעד של אימון אישי?

בסיום הסמכת לימודי אימון אישי, מאמן אישי ייתן קואצ'ינג – אימון אישי למגוון ציבורים בהם עסקים קטנים הרוצים להתקדם או לצאת מגירעון, אנשים אשר רוצים לקדם את מטרותיהם, כאלו שרוצים לעבור שינוי מקצועי בחיים שלהם, משפחות שרוצות לשפר את התקשורת המשפחתית, ולאמיתו של דבר כמעט כל צורך שעלול להשתלב לתוך מסגרת אימון אישי.

לימודי אימון אישי יעלו בקנה אחד לאדם שאוהב לתת עזרה לבני אדם במצוקה ומוכן לאתגר ולהביא אותם למטרות שקבעתם ביחד. כדאי שיהיה למאמן את התעוזה להצליח ולהתפתח בעצמו, ומהמקום הזה יהיה קל יותר לפתח אחרים. גם אתם רשאים ללמוד מערכת כלים אימוניים בתהליך פשוט של קורס אימון אישי.


אודות מחבר המאמר

מכון פתרונות – מכון מקצועי המאגד פתרונות טיפול זוגי, גישור, ייעוץ זוגי,  אימון זוגי, אימון אישי ועוד... הכנס ומצא פתרון טיפולי או מטפל עוד היום!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.