אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי אימון אישי כאנרגיה לחיים

לימודי אימון אישי נכנסו למודעות הציבור בצורה משמעותית בעשר השנים האחרונות. גישת אימון אישי התחילה לצמוח בארה"ב כחלק מרצון ליצירת עליונות ארגונית וניהולית. דעה אימונית שחדרה לישראל בהמשך, אף על פי גישה חשדנית שהייתה בלב אנשי מקצוע טיפוליים כלפי אוכלוסיה שרצו לעבור חווית תהליך אימון אישי. לא מכבר נראה שהמגמה השתנתה עד כדי כך שמומחים בפסיכולוגיה ומטפלים רבים עברו לימודי אימון אישי, ומציגים את עצמם כמאמנים אישיים בנוסף להיותם פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, פסיכותרפיסטים התנהגותיים וכדומה.

לימודי אימון אישי – משרת המאמן

עמדות שמרניות בעבר ששימרו את המוסכם והידוע, מוחלפות היום בדעה הבאה לאתגר את הנפש. קיימת תקווה איתנה להתרחבות וחזרה לפעולה בתחומים נבדלים. נגלה את הנחיצות להתקרב לדרגות מומחיות נעלות יותר נוכח התפקיד המקצועי שלנו, המסוגלות להיות הורה מלמד, בקיאות בלהיות בן זוג ושותף ובתחומים מרובים נוספים. אנו חברה שאינה שוקטת על השמרים, באה ומאמינה שנוכל להתפתח ולהיות במיקום טוב יותר עם הזמן. מאמן אישי יסקור את אורח החיים של מאומן בתחילת דרכו שמגיע לתהליך אימון אישי ויברר עימו היכן הוא רוצה לאתגר את עצמו. מדי פעם מתאמן אישי ירגיש צורך לשפר תחומים שונים. לפי קורס אימון אישי, מאמן אישי מיומן ידע להימנע מתהליך של חוסר ריכוז ויחזיר את הפוקוס למטרה האימונית שתלווה את האימון. המטרה המרכזית שזוהתה על ידי המאמן האישי.

קורס אימון אישי – התהפוכה והמודעות

הצורך בתהליך קורס אימון אישי ונחיצות במאמנים אישיים זינק עם השנים הודות לתוכניות טלוויזיה שנעזרו בשיטת אימון אישי זו או אחרת והראו לקהל הצופים תוצאות ואפקטיביות של אימון אישי. עושה רושם שההסכמה לעבור תהליך אימוני קיימת בקהלים רבים ומאמירה את הנכונות לעבור תהליכים טיפוליים, שהדרישה אליהם הולכת וקטנת בקרב מי שרוצים לעבור שינוי בחייהם. אימון אישי נכנס לתודעה של שחקנים מוכרים, בכירים בתעשיה ובכירים נוספים שרוצים הדרכה של מאמן אישי בכדי לעשות חייל בתפקידיהם.

קורס מאמנים אישיים – התפתחות אישית

מאמן אישי לעתיד, עובר תוך כדי קורס מאמנים אישיים חשיפה למתודות אימוניות שהוא מקבל בתהליך ההכשרה. המתלמד מכיר תפיסות אשר מגדירות את הבסיס לשיטת אימון אישי. דרך הדגמות וניסיון אישי, מאמן אישי לדרך רוכש ידע באיזו צורה להכשיר מאומנים בתמיכת אימון אישי. גישת אימון אישי תכליתית שכזאת מחברת את הסטודנט לחומר הלימודי וממחישה את התהליך האימוני כמו שהוא.

לימודי אימון אישי – מי זקוק לתהליך אימון אישי?

בתום הכשרת קורס אימון אישי, מאמן אישי יוכל להעביר קואוצינג – אימון אישי למגוון ציבורים בהם בתי עסק קטנים ובינוניים הרוצים לצמוח או לצאת מהפסד, אנשים אשר רוצים לקדם את מטרותיהם, אנשים שמרגישים צורך לעבור מפנה מקצועי בחיים שלהם, כאלו הרוצים למצוא זוגיות בריאה, ולאמיתו של דבר כמעט כל צורך עלול להיכלל לתוך מסגרת אימון אישי.

קורס אימון אישי יעל בקנה אחד לכל אחד שאוהב לתת עזרה בני אדם במצוקה וערוך להציב מטרות ולהביא אותם למטרות שקבעתם ביחד. כדאי שיהיה למאמן את התעוזה להצליח ולהתפתח בעצמו, ומהנקודה הזו אפשר יהיה בקלות יתר להצמיח אחרים. גם אתם מסוגלים להשיג מערכת כלים אימוניים בתהליך לא קשה של קורס אימון אישי.


אודות מחבר המאמר

מכון פתרונות – מכון מקצועי המאגד פתרונות טיפול זוגי, גישור, ייעוץ זוגי,  אימון זוגי, אימון אישי ועוד... הכנס ומצא פתרון טיפולי או מטפל עוד היום!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.