אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

החלקת שיער יפנית – החלקת שיער לטווח ארוך ללא נזק לשערך

 

בעבר, נשים אשר חפצו במראה חלק לשיערם נידונו לתהליך מייגע ומתיש לשם הגשמת שאיפה זו. אלו נאלצו להשתמש בפנים, סטרייטנרים ומוצרי החלקת שיער אחרים אשר פוגעים בגוף השערה באופן בלתי הפיך ובכך, אמנם היו משיגות מראה חלק לכמה ימים, אך בטווח הרחוק יותר פגמו בשערם וגרמו לו להיראות מקורזל ולא בריא. למזלן, הטכנולוגיה מתקדמת ומסתבר כי המצאות חדישות בתחום זה צצות ומגשימות את חלומן המתוק של הנשים לבצע החלקת שיער אשר לא תפגע ולא תזיק לשיערן בטווח ארוך יותר. החלקת שיער יפנית בשיטת יוקו סיסטם אשר מאושרת ע''י משרד הבריאות נחשבת ליציבה ביותר ומספר בלתי מוגבל של נשים נהנות, ברגע זה ממש, משיער חלק, בריא, גולש ומלא ברק.

אז מה הקסם? איך זה עובד? לכמה זמן?

עד היום, בדקת את אחוזי הלחות לפני שיצאת מביתך על מנת להיות מוכנה לעובדה שיכול להיות והפן שהשקעת בו 200 ש''ח ייהרס. עד היום, נמנעת מלחפוף את שיערך שבוע לאחר שעבדת כשעתיים וחצי מול המראה עד שכמעט התפרקה לך הכתף מלהחזיק את הפן אשר שורף לך את השיער. לא עוד. החלקת שיער יפנית מתבצעת פעם אחת בלבד ומקנה לשיערך מראה טבעי של שיער חלק גולש ומרשים. החלקת שיער זו מתבצעת בשני שלבים: ראשית מורחים על שיערך תערובת של חומר החלקה אשר מורכבת מ-80% מי זהב (AQUA GOLD) והיתר חומרי הזנה כמו גלוקן, מינרלים ומולטי ויטמינים אשר מחזקים את גוף השערה ומשנים את המבנה המולקולארי שלה. משאירים את התערובת למספר שעות בהתאם לסוג השיער, כך שהחומרים חודרים בין סדקי השערה ומחיים אותה מבפנים. לאחר מכן, מורידים וממשיכים לשלב השני בו מחליקם את שיערך בעזרת מגהץ קרמי ממוחשב בטכנולוגיה חדשנית אשר עובד בטמפרטורה אחידה המותאמת לסוג שיערך. פעולה זו נועלת את חומרי ההחלקה בתוך השיער ויוצרת שיער חלק מבריק ונטול נפיחות לתקופה של לא פחות ממספר חודשים. החלקת שיער יפנית מספקת לך את הביטחון להרטיב את שיערך כמה שרק תרצי בלי לדאוג שמה הוא יחזור למצבו הלא רצוי. כמו כן החלקת שיער יפנית אינה לנצח ויש לבצע חידוש כל כמה חודשים (בהתאם לסוג השיער).

החלקת שיער יפנית – לא מתאים לכולן

מומלץ ורצוי לא להיות פזיזים כשמחליטים לשנות את המראה הכולל של שיערך. החלקת שיער יפנית עלולה לגרום לנזק לשיער חלש ופגום, לגרום לנשירה ולשבירה מאסיבית. יש להתייעץ עם מחליק שיער מקצועי אשר ידוע במקצועיותו בכל הנוגע לנושא החלקת שיער ולקבל ביקורת.

 


אודות מחבר המאמר

ג'ולי מורד היא מעצבת שיער איכותית ומקצועית בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתחום, ובזכותה הרבה נשים מרוצות מהמראה ומהשיער שלהן. כדי לזכות במבצע הלוהטת תקליק על החלקה יפנית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.