אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

באבלס משחק שמשגע את המדינה

באבלס משחק השנה

בלי ספק, באבלס משחק אותה השנה ונכנס לראש רשימת המשחקים המבוקשים ברשת האינטרנט. בכל אתרי המשחקים און-ליין נמצא הבאבלס בין רשימות המשחקים וברוב המקרים אף מופיע כמשחק המבוקש ביותר. גולשים רבים מעבירים את זמנם במשחק הבועות המפורסם ושוברים שיאים באלפי אתרי אינטרנט. בשנה האחרונה באבלס משחק אותה לא רק באינטרנט, אלא גם בעולם המשחקים הסלולאריים.

באבלס משחק ממכר

באבלס משחק ממכר ועל זה יסכימו כל האוהדים הותיקים של המשחק המהנה. מעטים האנשים שישחקו באבלס ויסתפקו במשחק אחד. רובם ימשיכו לעוד סיבוב ועוד סיבוב על שישברו את השיא האישי בכל פעם מחדש. באבלס הוא משחק מאוד ידידותי ובלי לשים לב אנחנו יכולים לשחק בו שעות בלי להרגיש את הזמן. תוך כדי שיחת טלפון, בקפיצה בין מסכי המחשב או בשעות קשות בעבודה כשאנחנו רק רוצים לנקות את הראש. באבלס לא דורש מאיתנו הורדה של המשחק או התקנה מסובכת ולכן הנגישות הגבוהה מאפשרת לנו לחזור אליו בקלות בכל פעם מחדש.

באבלס משחק וחוקים

כמו בכל משחק, גם לבאבלס יש חוקים משלו. אמנם הם לא מסובכים ולא צריך ניסיונות רבים כדי להכיר את המשחק, אך כדאי להכיר אותם כדי להבטיח סיכויי הצלחה גבוהים יותר. מדובר בחמש-עשרה שורות של בועות צבעוניות בחמישה צבעים. בתחתית המסך ממתינות בועות בצבעים שונים שנשלחות אל עבר השורות העליונות. המטרה היא להשלים סדרה בת שלוש בועות מאותו הצבע כדי שיתפוצצו ויעלמו. המטרה היא להעלים את כל הבועות מהמסך. במספר נקודות מסוים מתחילות השורות להתקרב מטה כך שהסיכון לפסילה גובר. ככל שהמשחק מתקדם יורדות השורות בקצב מהיר יותר ואנו צריכים לפעול ביעילות ובזהירות.

באבלס משחק בכמה צורות

באבלס משחק בצורות שונות ולא רק בפורמט המקורי. עם הזמן מתפתחות עוד ועוד צורות ותצורות של משחקי באבלס. השוני מתבטא בצבעים, בצורות, בקצב המשחק ובמהירות. אם נקיש "באבל משחק" במנוע חיפוש, נמצא תוצאות רבות ובהן באבלס טראבלס, באבלס טראבלס 2 שבהם מפוצצים כדורים מעופפים, באבלס מסתובב או באבלס גלגל בהן הכדורים נמצאים על ציר עגול שמקשה על הדיוק ועוד מאות אפשרויות. החוקים דומים, המשחק מהנה, ושלא תגידו שלא אמרנו: באבלס משחק ממכר.

אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב על ידי אלעד כהן - מתכנת פלאש בחברת GAME DEV LTD.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.