אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משרדים להשכרה – עשו בחירה נבונה

העובדים מתלוננים כבר כמה שנים על בעיות חניה באזור של המשרד? הלקוחות נרתעים מעיצוב המשרד המיושן? החברה שלנו הרחיבה היקף ופעילות וזקוקה למשרדים חדשים לעובדים החדשים שנכנסים? סימן שאנחנו צריכים להתחיל לחפש משרדים להשכרה. אך אין להקל ראש בבחירת משרדים להשכרה – זאת הולכת להיות אחת ההחלטות החשובות לעסק שלנו.בחירת משרדים להשכרה מלאה בשיקולים שונים, התלויים במידה רבה באופי החברה שלנו, בקשר שלנו עם הלקוחות, בכמות העובדים שלנו ובצרכינו הלוגיסטיים. כך, למשל, חברה אשר צריכה להיות צמודה למחסנים שלה כדי להיות קרובים למוצר המשווק עשויה לבחור משרדים להשכרה באזור תעשייה על פני שכירת משרד בבניין משרדים יוקרתי שבו מחירי השכירות גבוהים.

משרדים להשכרה – לשמור את הלקוח צודק ולא צוחק

כאשר אנחנו בוחרים משרדים להשכרה כדאי לנו לחשוב על השיקול המרכזי של העסק – הלקוחות. אבל כל עסק ויחסיו המיוחדים עם לקוחותיו. כך, למשל, עסקים אשר עובדיהם משמשים כסוכנים נוסעים, יש להם פחות צורך לבחור משרדים להשכרה ייצוגיים, שכן העסקים החשובים נעשים בפגישות פרונטאליות במשרד או בבית הלקוח. אך עסק התלוי בפגישות במשרדו יצטרך לבחור משרדים להשכרה אשר יהיו מרשימים.שיקול נוסף בבחירת משרדים להשכרה הוא עניין הנוחיות – משרדים להשכרה יכולים להיות במיקום יוקרתי מאוד, אך חסרי חנייה זמינה או בתוך בניינים מסועפים או מבלבלים. כדאי לנו לוודא כי אותם משרדים להשכרה בהם נבחר הם הנוחים ביותר והנגישים ביותר שידינו מושגת. חשוב גם לחשוב על נגישות לנכים – לא נרצה לאבד את עסקיו של אדם הנע באמצעות כסא גלגלים בגלל חוסר רגישותנו.

בחירות כלכליות בעולם של משרדים להשכרה

מחיריהם של משרדים להשכרה בימינו נעים בהבדלים של עשרות אלפי שקלים לחודש. אם אנחנו בוחרים להשתכן בבניין משרדים יוקרתי, עלינו לוודא כי באפשרותנו הכלכלית לעמוד בהתחייבויות הכספיות הכרוכות בהוצאה החודשית העצומה של משרדים להשכרה מהסוג הזה. גישת ה"סמוך" האהובה כל כך בישראל אינה מומלצת כאשר מתעסקים עם משרדים להשכרה.לעתים עדיף לקמץ קצת את הכיס ולוותר על משרד עם נוף מדהים, אם אפשר להבטיח שמשרדנו יהיה באזור יוקרתי במיוחד. לעתים כדאי גם לקפוץ על העגלה מאוחר – משרדים להשכרה עשויים להיות במחירים זולים משמעותית כאשר בעלי בניין המשרדים יגלו כי הם אינם מצליחים לאכלס את הבניין ומתחילים להציע מחירים נוחים יותר וכך נוכל להשיג משרדים להשכרה במחיר מציאה.

עובדי המשרד כשיקול בבחירת משרדים להשכרה

אל לנו לשכוח את האנשים הנושאים על גבם את העסק שלנו. העובדים שלנו חשובים כמעט באותה המידה כמו הלקוחות שלנו. בכל זאת – עובד מרוצה יוביל ללקוחות מרוצים. כך שכדאי תמיד להישמע לדעתם של עובדינו כאשר אנחנו בוחרים שטח להשכרה – ייתכן וכדאי לבחור אזור מעט פחות יוקרתי מאשר להרחיק את העובדים משמעותית ממקום העבודה הקודם, אחרת אנחנו עלולים לזעזע את בחירות המגורים שלהם וארגון חייהם סביב מקום העבודה.בבחירת משרדים להשכרה תמיד מומלץ לפנות לשירותי תיווך משרדים שכן אלו המנוסים ביותר בתחום יכולים לעזור לנו בעשיית בחירות מושכלות ונבונות. אל לנו להתבייש להתייעץ כמה שיותר בקבלת החלטות מעין אלו – יותר מכל דבר אחר, המשרד שאנו משכירים קובע את הצורה שבה העסק שלנו נתפס.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.