אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך בוחרים קלנועית?

 

איך בוחרים קלנועית ? מה היא הקלנועית המתאימה ביותר עבורנו על מנת להתגבר על מחסום הניידות ?התשובה אינה מוחלטת ולעיתים גם אין קלנועית שיכולה למלא את כל הצרכים שלנו .להלן כמה פרמטרים לבחירת קלנועית :1 . טופוגרפיה : האם תנאי השטח בו נוהג הקלנועית מרובים בעליות וירידות או שהינו שטח מישורי ? , במידה ותנאי השטח מישוריים ניתן לרכוש קלנועית בעלת 1 כח סוס שמחירה זול מקלנועית 2 או 2.5  כח סוס.2 .  משקל הנוסע/נוסעים : כמו שציינו בטופוגרפיה כך גם בנוגע למשקל הנוסע/נוסעים , קלנועית בת 1 כח סוס יכולה לסחוב כ 120 ק"ג קלנועית בעלת 2- 2.5 כח סוס יכולה לשאת משקל של 200-300 ק"ג.3. אחסנה :  במידה והקלנועית מאוחסנת בבית יש לבדוק את מידותיה והאם היא נכנסת דרך הדלת/שער/מעלית. ישנן קלנועיות קומפקטיות היכולות להכנס גם למעליות הקטנות ביותר .כמובן שכאשר הקלנועית קטנה במידותיה - הדבר גורר מנוע קטן יותר שמגביל את משקל הנוסעים. במידה ודרושה קלנועית בעלת מנוע גדול ואין מקום אחסון ראוי ניתן לרכוש בסניפי הום-סנטר ורשתות עשה זאת בעצמך מחסנים שעלותם בין 600 ל 3000 ש"ח.4. מחיר : מחיר הקלנועית לרוב נקבע עפ"י גודל המנוע , על כן- במידה וקלנועית 1 כח סוס "מספיקה" קנייה של קלנועית זאת תחסוך אלפי שקלים לקונה.5. קלנועית משומשת : לרוב , אין מידע לגבי קלנועית משומשת ומצבה , ואין לקונה יכולת לבדוק ולאמוד את מצבה הטכני של הקלנועית.  תיקון של גיר ומנוע בקלנועית יכול להגיע ל 5500 ש"ח, כמעט חצי ממחיר קלנועית חדשה, ומסיבה זאת לא כדאי לבחור באפשרות של קניית קלנועית משומשת.6. חיפוש והשוואה בין קלנועיות עפ"י פרמטר של גודל מנוע ומחיר יביא לבחירה הטובה ביותר עבור כספכם .למידע נוסף בנוגע לקלנועיות ניתן לבקר באתר  www.kalnoam.co.il שם ניתן למצוא מידע רב בנוגע לקלנועיות ורכב חשמלי וכן מחירי קלנועיות + מפרטים טכניים.

היום כולם יודעים ומבינים שקלנועית קונים רק בראש העין.

אם אתה מעוניין בקלנועית ליחיד, קלנועית זוגית, קלנועית משומשת, או קלנועית  חדשה  - במקום אחד תוכל להתנסות בכל האפשרויות.

אולם התצוגה הענק בראש העין , מטרים של תצוגת קלנועיות  ממבחר הדגמים הקיימים בארץ ,חדשים ומשומשים , מאפשר לבאים למצוא את הקלנועית המתאימה להם בלי התרוצצויות מיותרות ברחבי הארץ - למציאת הקלנועית המתאימה .  באולם התצוגה מקבלים הסבר על  כל דגם וכיצד מתפעלים אותו , יוצאים לנסיעת מבחן ובוחרים את הקלנועית המתאימה לכם ביותר.

מגוון אפשרויות התשלום , מזומן , כרטיס אשראי , צקים והוראת קבע עד 36 תשלומים מאפשרים לכל אחד לרכוש עוד באותו היום קלנועית ולקבלה הישר  לביתו.

אחריות : כל הקלנועיות שנרכשות באולם התצוגה נמכרות עם אחריות ומצברים חדשים.

קלנועיות משומשות - 3 חודשים אחריות כוללת.

קלנועיות חדשות -  שנה עד שנתיים אחריות.

טריד אין : החלף ישן בחדש  , יש לכם קלנועית ואתם מעוניינים להשתדרג ?  הגיעו אל אולם התצוגה ביחרו את הקלנועית שברצונכם לקנות ותקבלו זיכוי של עד 10000 ש"ח עבור הקלנועית הישנה , לכל מוצר שנרכש ניתן  לעשות טרייד אין עתידי,  כך שבכל יום נתון ניתן לשדרג את הקלנועית לחדשה .

נשמח לראותכם באולם התצוגה הגדול בישראל רחוב העבודה 11 ראש העין לתאום 039014771


אודות מחבר המאמר

קלנועית ראש העין

רח' העבודה 11 ראש העין

http://www.kalnoam.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.