אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רמקולים שקועים- מה ואיך לבחור

רמקולים שקועים   לתקרה או לקיר-מאת אקספרס התקנות בע"מ

רמקולים שקועים הינו פתרון עיצובי ואקוסטי אידיאלי מבחינות רבות ואנו באקספרס התקנות המתמחים ברמקולים שקועים נביא לכם את היתרונות והחסרונות שבהם.

לרוב, איכות הסאונד של הרמקולים השקועים טובה מאוד וזאת בהתאם ליחס האיכות שאתם רוכשים ברמה הבינונית ומעלה.

רמקולים שקועים נותנים היום פתרון עיצובי ואסתטי בכל בית חדש שמשופץ או נבנה ומעצבי הפנים בישראל ממליצים במיוחד לעבוד עימם היות שהם אינם תופסים מקום בבית, אינם בולטים לעין במקרים רבים, ניתן ע"י איש המקצוע לצבוע אותם בהתאמה לצבע הקיר כך שהרמקולים נראים כיחידה אחת עם הקיר הבנוי בבית.

ניתן למקם רמקולים שקועים בקיר או בתקרה כמעט בכל מקום בבית וישנם רמקולים שקועים המותאמים למקלחת או אמבטיה ובנויים לעמוד בתנאי לחות לא רגילים,(INDOOR/OUTDOOR)

את הרמקולים השקועים ניתן להתקין בקיר בטון, ע"י חציבה נכונה בקיר והתאמת הרמקולים בקופסת עץ מיוחדת המקנה לרמקול תיבת תהודה אקוסטית שחסרה לה לעומת הרמקולים הרגילים הבנויים מלכתחילה עם תיבת תהודה.

היום..עם הביקוש המתגבר לרמקולים שקועים בנישות גבס ייחודיות המשתלבות עם מסך LCD או פלזמה, יש חשיבות לתכנון ופיזור נכון של הרמקולים השקועים, תכנון ופיזור לא נכון של הרמקולים יביא לאכזבה מביצוע ירוד של רמקולים גם אם הושקעו בהם סכום גדול של כסף.

לעומת זאת,גם בהשקעה לא גדולה של אמצעים ברמקולים שקועים, ניתן להשיג תוצאה מצוינת של ביצועים מרמקולים שקועים ע"י תכנון נכון מראש בקיר גבס או בטון והוספת אלמנטים בעלי חשיבות גדולה לרמקולים כגון: סאב וופר ועיצוב פנים חכם של רהיטים משתלבים ל"החזר צלילים חכם".

החסרונות העיקריים ברמקולים שקועים הינם האיכות בדגמים הזולים, ישנם עשרות דגמים שונים בשוק המתיימרים להציג יכולת טובה אך אינם מספקים תמורה הוגנת למחיר.

העבודה שהרמקול אינו בעל תיבת תהודה מציב מגבלת איכות לרמקול אך בעל מקצוע ומתקין מיומן יוכל לפתור לכם את הבעיה ע"י התאמת תיבה ואספקה והתקנה של חומרים אקוסטיים נוספים שישפרו לכם את הצליל באופן משמעותי.

לסיום..רמקולים שקועים הינם פתרון מרהיב ומודרני שאינו תופס מקום בבית ומשתלב נפלא עם עיצוב חכם וסאונד מצוין,עם תקציב הגיוני.

 שאלו את מעצב הפנים שלכם על כך.

על הכתוב:

חברת אקספרס התקנות בע"מ מובילה את תחום הרמקולים השקועים בארץ ועולם הקולנוע הביתי ומבצעת ייעוץ מכירה והתקנה של הציוד המתקדם בעולם ואת מערכות הקולנוע המתקדמות ביותר. פנו אלינו עוד היום לקבל ייעוץ מקצועי והוגן בטלפון: 052-7961222                       או באינטרנט:    www.expresshatkanot.coi.co.il


אודות מחבר המאמר

אביהו לזמי

אקספרס התקנות בע"מ- עולם שלם של קולנוע ביתי

www.expresshatkanot.coi.co.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.