אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות יום הולדת משותפות מהחברים בכיתה

 

הסתיימה מסיבת יום ההולדת של הילד ומולכם ניצב הר מתנות  שהתקבלו מהחברים לאחר שהוריהם השקיעו זמן, מחשה וכמובן כסף ברכישתן. מה לעשות שלמרות שהורי החברים ניסו להיות מאוד יצירתיים הם לא הצליחו, עקב התקציב המוגבל למצוא מתנה שמעניינת את ילדיכם. עכשיו עומדת בפניכם משימה  - לאתר היכן ניתן להחליף את המתנות למשהו שהילד רוצה וכמובן להקצות את הזמן לנסיעה לחנויות השונות. לרוב, רק כמחצית המתנות מוחלפות בפועל, הן מכיוון שלא ידוע היכן להחליפן ואו שלא נמצא הזמן לעשות זאת. התוצאה הינה קופסאות מעלות אבק במדפי הארונות ואו בתא המטען של הרכב או לחלופין מתנות אשר בלית ברירה נעשה בהן שימוש.

אחת מתופעות הלואי שלא התופעה המתוארת עד כה הינה גם הנזק הסביבתי. בכל יום הולדת מתקבלות כ 30 קופסאות משחק ואו צעצוע אשר נעשה בהן שימוש מועט או לחלופין לא נעשה בהן שימוש כלל.

מן הצד השני כמה פעמים רציתם לקנות מתנת יום הולדת מגניבה לחבר לכיתה של ילדכם  והיא הייתה יקרה מידי או שלא היה לכם זמן להסתובב בין חנויות?  החוויה של רכישת מתנה לחבר לכיתה של בנכם עשויה להיות מתסכלת מכיוון שבתקציב המוגבל המוקצה לנושא (30-40 ש"ח) קשה מאוד למצוא משהו שאתם בעצמכם הייתם שמחים לקבל. הקושי מתעצם מכיוון שאנו נדרשים לעבור חוויה דומה כ 30 פעמים בשנה עבור כל ילד בגילאי גן ובית ספר יסודי.

בקיצור, הדרך שבה ילדים קונים ומקבלים מתנות יום הולדת כיום הינה רחוקה מלהיות  מושלמת, הורים משקיעים סכומי כסף גדולים והרבה מאוד זמן ברכישת מתנות יום הולדת אשר אין בהן צורך.

דרך וגישה חדשה לנושא פותחו ויושמו במיזם אינטרנט בשם גיפטמי (giftme) אשר מאפשר לילד יום ההולדת והוריו להזמין את החברים לכיתה והוריהם לחסוך זמן וכסף ולהשתתף ביחד בקופת יום ההולדת אשר בה נעשה שימוש בכדי לבחור מתנות אשר ילד יום ההולדת באמת רוצה ואותן הוא מקבל למסיבה. כך נוצרת האפשרות לקבל ל מתנות יום הולדת איכותיות אשר נותנות ערך מוסף לאורך זמן לילד ולהוריו.


אודות מחבר המאמר

רונן שוסהיים

יזם ומנכ"ל 

www.giftme.co.il  - מתנה מכולנו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.