אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קטלוג דלתות – לבחור לאן אנחנו נכנסים

דלתות הן הפתח שלנו לעולם האישי, בכדי לא להתפשר אנו צריכים לבחור את הדלת שלנו, לדעת לאן אנחנו רוצים להיכנס, קטלוג דלתות נותן לנו מידע שלם על בחירת הדלת המושלמת

דלת כניסה מעבירה אנרגיות מבחוץ אל תוך חלל הבית שלנו, אנחנו מחליטים איך לעשות את זה, בעזרת דלת צרה שנפתחת לחצי הדרך, בעזרת דלת רחבה וגבוהה או בעזרת עיטורים רבים אשר מסתירים את הדלת לביתנו.

יש לדעת לבחור דלת כניסה לביתנו ומהסיבה הפשוטה, דלת הבית שלנו בעצם המוטיב הכי חשוב לעיצוב הבית, בצורה זו או אחרת – דלת הכניסה שלנו היא הדבר הראשון שרואים רגע לפני שרואים את כל השאר, דלת הכניסה הינה כרטיס הביקור הראשוני שלנו לאורחים, משפחה וחברים. קטלוג דלתות נותן לנו את החופש לבחור דלת מושלמת לביתנו, דלת צריכה להיות רחבה וגבוהה, ככל שנתן יותר עומק והתייחסות לדלת הכניסה של ביתנו כך נעריך יותר את כניסת האנרגיות לבית.

עיצוב הבית נותן לנו לרוב תחושה של נינוחות מסוימת והרגשה של מקום פרטי משלנו, כאשר אנחנו בוחרים דלת אנו תמיד יכולים לעצב את הדלת בהתאם לחלל הבית הפנימי, כמעין רמיזה ראשונית על מה שמחכה לאורח בתוך הבית. עיצוב דלתות כניסה הינו חשוב ומוטיב מוכר בשנים האחרונות יותר ויותר, דלת כניסה הינה יותר מסתם פתח, יש להתייחס אליה כתורת הפנג שוואי – שפתיים של גוף הבית.

בכל יום אנו רואים בתים פרטיים נמכרים ומעצובים מתחתית ועד הגג, לא מעטים למדו שדלת הכניסה אכן תורמת בהמום היבטים, כאשר עסק משקיע את העיצוב גם בדלת הכניסה שלו ובוחר בבוררות מוחלטת בעזרת קטלוג דלתות ספציפי, נותן תחושה של אכפתיות ויחס מלא לאורחים, כאשר לקוח פוטנציאלי נכנס ונתנו לו רושם מהרגע הראשון שהוא נכנס להתרשם ולהתפעל, יש לנו לקוח מרוצה בין אם הוא עובד איתנו או לא.


אודות מחבר המאמר

DoorDesign - פותחים לך פתח לעולם מדהים של דלתות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.