אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כמה כרטיסי אשראי אתה מחזיק בארנק שלך ואיך להתנהל נכון יותר

עכשיו תעצרו שימו את הארנק על השולחן ופשוט תשפכו את כל מה שיש בו. בואו נראה מה גיליתם: שני שטרות של מאתיים ₪, שטר של חמישים ₪ קרוע בקצה. כמה מטבעות של שקל, חמישה שקלים ועשרה שקלים. ספח של כרטיס קולנוע (ביננו סתם סרט גרוע ביומית). מה עוד היה לכם בארנק?

כרטיס מגנטי של קופת חולים, כרטיסי חבר בכמה מועדוני לקוחות וזהו. מה זהו? מה עם כל כרטיסי האשראי שלכם שכחתם אותם? יש פה לפחות ארבעה לא כולל כרטיסי אשראי של הרשת הגדולה והידועה. בקיצור חגיגה אחת גדולה וממש לא נגמרת, אז זהו שיש לה פוטנציאל אדיר להיות אחת כזאת שתגמר בפיצוץ גדול. טלפון מהבנק אתם בחריגה תבואו להחזיר את הכרטיסים. ממש לא בא לכם להיות בסרט הזה, הוא ממש אבל ממש סרט רע, סרט אימים עדיף סרט אקשן גרוע ביומית כמו זה שמצאתם את הספח שלו בארנק. אז מה עושים? ואיך מתמודדים עם מבול הפלסטיקים הצבעוניים ששוכבים עכשיו בערמה דוממת על השולחן אותו קניתם באיקאה שלוש דקות לפני שעלתה בלהבות.

קודם כל לכו חפשו מספריים, קחו את הזמן בטוח יש מספריים חותכות באיזשהיא שידה שגם היא בטח נקנתה באיקאה. רצוי שאלו לא יהיו מספריים לגזירת צפורניים אלא מספריים גדולות וחותכות. כאלו שחותכים איתם קרטונים, כאלו שידעו להתמודד עם ערמת כרטיסי האשראי הבלתי נגמרת שלכם. עכשיו שמצאתם אותם והן מונחות בגאון ליד הפלסטיקים צריך להחליט את אילו גוזרים וכמה להשאיר.

בערמת הכרטיסים שלכם מוצאים ייצוג הולם לכל החברות כולל ישראכרט אמריקן אקספרס וכמובן כרטיס ממש דנדש של ויזה. לפני שאתם מתחילים במלאכת הגזירה, דבר אחרון, תפרסו את כל דפי החשבון. אתם פשוט יכולים להדפיס אותם מהאינטרנט. הכי פשוט שיש. קחו דף ועט ותתחילו לחשב. בדקו איפה אתם משלמים מה? בדקו את מסגרות האשראי בכולם ואיך אתם מנצלים אותן. בדקו איפה כל הוראות הקבע שלכם. אחרי שעשיתם סדר מדוקדק הגיע הזמן לקבל החלטות. קודם כל תדאגו לרכז את כל הוראות הקבע לכרטיס אחד.

רק תוודאו שאין לכם בעיה עם גובה מסגרת האשראי כך שכל הוראות הקבע יכנסו בלי כל בעיה. אם צריך לעשות העברה מכרטיס לכרטיס תעשו את זה בהרמת טלפון לחברת הסלולר או ארנונה. זה מסוג הדברים שקל מאוד לסגור. עכשיו קחו את הכרטיס הזה ופשוט תחביאו אותו אתם לא הולכים להשתמש בו יותר אלא רק לצורך הוראות קבע.

תבחרו לעצמכם עוד כרטיס איתו תשתמשו בשוטף יכול להיות שהכי שווה להשאיר את הכרטיס החדש ביותר כזה שעוד ישמש אתכם לתקופה ארוכה מבלי להשחק. מה תעשו לגבי שאר הכרטיסים? עכשיו מגיע החלק הנחמד של כל הסיפור. החלק של הגזירה, כן זה ממש כואב, אבל נסו לחשוב על שיחת הטלפון מהבנק היא יכולה להיות הרבה הרבה יותר כואבת ומשתקת. קחו את המספרים ביד ופשוט תתענגו על הגזירה, רצוי שתגזרו את הכרטיס לחלקים קטנטים כאלו שממש ישכיחו אותו או בעצם אותם כמה שיותר.

 

 


אודות מחבר המאמר

מומחה פיננסים וביטוח

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.