אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דואגים לביטחון הכספת? על פריצת כספות

על תחום פריצת הכספות

הכספת הביתית כוללת לרוב רכוש בעל ערך רב ומשמעות רגשית גבוהה, ואנו נהיה מעוניינים להגן עליו בצורה המיטבית. מטרת הכספת היא לאפשר הגנה על חפצים בעלי ערך מיוחד גם במקרה של פריצה לבית. פורצים לרוב יהיו מנוסי בפריצות מסוגים שונים, בניהם גם פריצת כספות. פריצת כספת היא מורכבת כי לרוב מנעולי הכספות הינם מנעולים מתוחכמים אל היא אינה בלתי אפשרית. על מנת להגן על הכספת מפריצת כספות עליכם להשתמש במנגנוני אבטחה מתוחכמים וחדישים, אשר יקשו על הפורצים.

סוגי מנעולים לכספת

ישנם סוגי מנעולים רבים לכספות, העובדים על מנגנונים שונים, חלק מסוגי המנעולים נפתחים על ידי מפתח, חלק על ידי קוד, והמנעולים המתקדמים ביותר אף עובדים על פתיחה באמצעות טביעת אצבע בלבד. סוגי מנעולי כספת נבדלים זה מזה ברמת התחכום שלהם, וכמובן גם בעלותם, ויש להתאים את רמת הבטיחות של המנעול גם לשווי של הרכוש בכספת, מכיוון שמנעולים מסוימים יכולים לעלות יותר משווי תכולת הכספת. אם ברצונכם להגן על הכספת מפריצת כספות, ערכו השוואה בין סוגי מנעולים שונים, והתייעצו עם מנעולן מקצועי על מנת לבחור מנעול איכותי.

מנעולי מולטילוק

בין סוגי המנעולים הרבים לכספות, המיועדים להגן עליהן מפני פריצת כספות, ישנם גם מנעולי המולטילוק. מנעולי המולטילוק הינם מנעולים מתקדמים במיוחד העושים שימוש בצורות הגנה שונות, מכאניות ודיגיטאליות על מנת להבטיח הגנה מירבית מפני פריצת כספות וחדירה לרכושכם. מנעולי המולטילוק הינם מתוחכמים במיוחד, ומוגנים בפטנט. על מנת להתקין מנעול מולטילוק לכספת שלכם אול לדלת הבית, יש צורך במנעולן מוסמך ומקצועי, כי מלאכת ההרכבה של מנעול מולטילוק הינו מורכבת ודורשת ידע וניסיון בתחום.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב ע"י חברת קופירייטינג .

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.