אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך להדפיס גלויות

שליחת גלויות אישית מספקת אלטרנטיבה לקניה בחנות כרטיסי ברכה או בית דפוס .אתה יכול לעצב ולהדפיס גלויות משלך ולשלוח לקרובי משפחה  ,חברים או אפילו ללקוחות. גלויות גם דורשות פחות אותיות  ,כך תוכל לחסוך כסף.

 

כיצד להדפיס גלויות:

שלב 1

 

העיתון בחר מסומן "כרטיסים כבדה" עבור הפרוייקט. ניתן גם להשתמש בנייר צילום כבד. גלויות חייב להיות מודפס על נייר זה יותר מ 0.007 אינץ 'עבה  ,על פי תקנות הדואר. זה בערך בעובי של כרטיס אינדקס.

שלב 2

 

לעשות את זה בגודל הנכון. כדי להעפיל לדרג זול דיוור גלויה  ,כרטיסי צריכים להיות מלבניים לפחות 3-1/2 של 5 ס"מ גודל. הם לא יכולים להיות גדולים יותר 4-1/4 ידי 6 אינצ 'ים. הכרטיס שלך בטח פינות מרובעות. אם הגלויה שלך הוא גדול יותר מאשר 4-1/4 ידי 6 אינץ '  ,אתה עדיין יכול לשלוח אותו  ,אבל זה יהיה צריך חותמת המחלקה הראשונה יקרה יותר.

 

 

שלב 3

 

בחר תמונה כדי להדפיס על החלק הקדמי של הכרטיס שלך. זה מסורתי צילום או ציור  ,אבל זה יכול להיות גם טקסט. אם הכרטיס שלך הוא על דיוור עסק  ,להשתמש הקדמי של הכרטיס כדי להסביר את המוצר שלך. השתמש האחורי של הכרטיס עבור כתובת וחותמת. בצד הימני נשמר עבור מידע כתובת למשלוח דואר  ,עם חותמת דואר בפינה הימנית העליונה. להדפיס את כתובת הדואר תחת החותמת במחצית הימנית התחתונה של הכרטיס. השאירו אינץ ריק לפחות 5 / 8 של כרטיס מתחת לכתובת  ,עבור משרד הדואר להדפיס ברקוד.

שלב 4

 

הגדר את המדפסת שלך. עבור לאזור-מאפייני המדפסת וחפש את ההגדרה עבור כרטיסי ברכה. מניחים נייר במגש הדפים ומדפיסים את ה גלויות .


אודות מחבר המאמר

http://www.d-online.co.il

http://dfus.rabanim.net

http://dfus.orlanoar.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.