אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רעיונות מוצלחים לעיצוב לוגו

קיימות חברות שמספקות שירותי עיצוב לוגו אשר מדלגות על שלב החשיבה על רעיון ללוגו ומתחילות ישר לעבוד על עיצוב הלוגו במחשב. הן עושות זאת על מנת לחסוך זמן בעיצוב הלוגו. עיצוב לוגו ללא רעיון עלול לגרום לחברה שהזמינה את עיצוב הלוגו לפספס את קהל היעד שלה. לפיכך, עיצוב לוגו ללא מחשבה על רעיון ברוב המקרים לא ימשוך את הלקוחות הפוטנציאליים לרכוש את מוצרי החברה מכיוון שעיצוב לוגו ללא רעיון לא יפנה בצורה מדוייקת ומכוונת אל קהל היעד הרצוי.

השקעת זמן למחשבה על הרעיון שיוביל את עיצוב הלוגו תתרום למשיכת קהל היעד המתאים לחברה שהזמינה את עיצוב הלוגו. ניתן להתייחס לחשיבות הרעיון שבעיצוב לוגו לפי כמה פרמטרים:

מחשבה על רעיון שיוביל את עיצוב הלוגו הוא שלב שלא כדאי לדלג עליו אם רוצים להשיג עיצוב לוגו מדוייק ככל האפשר. כדאי לבחור במעצב גרפי שיגיש מספר סקיצות ללוגו עם רעיונות שונים שמתוכן יוכל הלקוח לבחור על איזה עיצוב לוגו המעצב ימשיך לעבוד. רצוי שתהיה גם אפשרות שאם אף אחת מהסקיצות לא מתאימות בעיני הלקוח המעצב הגרפי ימשיך לעבוד ויגיש סקיצות נוספות עד לשביעות רצונו של הלקוח.

 

אפשר לפנות אליי להתייעצות ועזרה בנושא.

 

נטע לופו

מעצבת גרפית


אודות מחבר המאמר

נטע לופו

מעצבת גרפית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.