אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס מחשבים- והאקינג

קורס האקינג-קטגוריה מתוך קורס מחשבים



בימינו יש מיליוני מכשירים אלקטרוניים שאפשר לפרוץ אליהם. מיליוני מכשירים נחוצים למיליוני אנשים למשל אייפון או אייפוד או אייפד או כל מכשיר הדומה להם, תוכנות מחשבים שונות אשר המטרות שלהם מיועדות להצפין מידע או לחשוף מידע.
האקינג- Hacking פריצה למערכת מידע, פריצת קוד תוכנה או כל פריצה אלקטרונית. שמעתם על הכתבה האחרונה האקרים פרצו למחשבים של נאסדק, אם המחשבים שלהם היו יותר מאובטחים לא היו פורצים אליהם.

האקרים בדרך כלל פורצים למקומות אשר יכולים להשאיר חותם או מקומות אשר נותנים להם אתגר. האקרים ממש מעולים, עובדים בדרך כלל בחברות אשר מתעסקות בטכנולוגיה וצריכות האקרים שיגנו על המערכות מידע, על מנת שלא ידלוף החוצה מידע רגיש של לקוחות או של החברה עצמה.
בימינו מלמדים קורס האקינג הנכלל בתוך קורס מחשבים במקומות שונים. קורס מחשבים כולל בתוכו מבחר שונה של מסלול אשר כל אחד בוחר בתחילת הקורס מחשבים שלו.

איזה קורס מתוך עולם מחשבים מתאים לכם?


אם אתם בוחרים להתחיל ללמוד מחשבים והבנתם שזה התחום שבו הייתם רוצים להתפתח בו, ישנה דרך ארוכה ומשביעה רצון בסוף המסלול. כל קורס מחשבים שאתם בוחרים מציג לכם מסלולים רחבים הנכנסים תחת הקטגוריה של הקורס מחשבים.
·קורס האקינג ופריצה תוכנות
·קורס בדיקת תוכנה
·קורס מפתחי תוכנה
·קורס מנהלי רשתות ואבטחת מידע
·קורס פיתוח תוכנה באייפון/אנדרואיד
·קורס בניית אתרים

הקורסים האלה נכנסים לתוך הקטגוריה אחת קורס מחשבים ולכן לפני שאתם החלטתם, תעברו על הרשימה ותעשו עם עצמכם סדר מה הדבר הראשון שהייתם רוצים ללמוד בקורס מחשבים.
הסבר קצר על הקורסים  שנאמרו למעלה.

קורס האקינג- על מנת לאבטח יותר טוב את המערכות הנמצאות בחברה האקר בתוך החברה צריך לדעת לפרוץ אותה וכל זה כדי לתת לאיש IT להבין מה צריך לתקן. האקר טוב יודע ומכיר את כלי האבטחה הנמצאים בימינו.

קורס בדיקת תוכנה- הבטחת איכות תוכנה. לפני שמוציאים מוצר מוגמר צריך להבטיח שהמוצר הינו ללא פגם ועובד ומתפקד כמו שאמור להיות. בכל חברה שמוציאה לשוק מוצר אחד או שניים ישנו מישהו שעובר על המוצר ואומר מה לא טוב ואיפה לתקן. המונח QA הינו מונח מתחום הייטק והמחשבים.

קורס מפתחי תוכנה- ארגון או אדם העוסק בתכנות פיתוח ותיחזוק של תוכנה למחשבים. עיקר העבודה של המתכנתים מתמקד בעיקר על התהליך של הפיתוח תוכנה.

קורס מנהלי רשתות ואבטחת מידע - מנהלי רשתות ואבטחת מידע הינו מטרה לקשר בין מחשבים ולאבטח את התקשורת ביניהם.

קורס פיתוח אייפון/אנדרואיד- כידוע לכם עולם הסלולרי התפתח מאוד מהר באחרונה, אפליקציות שונות לפלאפונים צצות בכל מקום. לכן הביקוש בשוק גדל לאפליקציות פלאפוניות וזקוקים לפתחי אפליקציות.

קורס בניית וקידום אתרים- בניית אתרים וקידום ברשת החיפוש של גוגל, זהו תחום די מבוקש והרבה אנשים מחפשים בוני אתרים אם זה לעסק או לעצמם.

תחום המחשבים הוא מאוד רחב ויש המון מה ללמוד בתוך עולם המחשבים לכן חשוב מאוד לפני שבוחרים ללכת על קורס מחשבים יש להבין את התפיסה של עבודה

אודות מחבר המאמר

קורס מחשבים Online Business Marketing שיווק/קידום אתרים באינטרנט 0505459878 Slavik
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.