אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מערכת ניהול תוכן מתאימה לכל אחד

מערכת ניהול תוכן מתאימה לכל אחד

בעלי אתרים, שהשקיעו בבניית מערכת ניהול תוכן טובה, ויודעים לתפעלה היטב, הם בעלי אתרים מאושרים, ולא קשה לזהות אותם. הם נהנים מהיכולת להשתמש באותה מערכת לניהול תוכן טובה בכל עת ובנוחות מירבית. אלו שלא השכילו לבחור מערכת לניהול תוכן בהתאם לאופי שלהם, לרוב מתוסכלים יותר מכך, שהאתר שלהם לא נראה כפי שרצו וחלמו. כיום רבות הן החברות המציעות בניית אתר אינטרנט, כמו גם מערכת ניהול תוכן עבורו, וחשוב להכיר את החסרונות והיתרונות שלה ושלכם, לפני שמתחילים.

מהי מערכת לניהול תוכן?

מערכת לניהול תוכן היא פיתוח של אפליקציה, אותה מבצעת החברה שבונה את האתר, שמאפשרת לכם בתור בעלי האתר להיכנס בעצמכם ולשנות אותו, לעדכן, להוריד ולהוסיף תכנים. הדבר מאפשר לכם עצמאות רבה, ותחושה טובה של שליטה בכל מה שקורה באתר, אך גם עשוי להוות חסרון במידה ולא תדעו לתפעל מערכת לניהול תוכן כהלכה.

בחנו את עצמכם: האם אתם צריכים מערכת ניהול תוכן

  1. הכתיבה מכם והלאה? אחד מהיתרונות של מערכת ניהול תוכן היא האפשרות להזין בצורה עצמאית תכנים לאתר מבלי להזדקק לחברה שבנתה את האתר. למעשה מערכת ניהול תוכן היא כלי נוח, יעיל וחסכוני, המאפשר לכם לנהל את האתר שלכם מבפנים, לבדכם. מהסיבה הזו, אם אין לכם זמן, יכולת או אפשרות לכתוב תוכן ולעדכן את האתר על בסיס קבוע, אתם עלולים לפגוע בעצמכם ובתדמיתה של החברה שלכם בצורה אנושה, ולכן לא בטוח כי מערכת ניהול תוכן היא הפתרון הנכון בשבילכם ורצוי שתשקלו סיוע חיצוני בתחום זה.
  2. לא מפסיקים לכתוב? הזנה של תכנים ללא הגבלה וללא פיקוח בצורה עצמאית ובלעדית, ומבלי התחשבות בכללי קידום אתרים של מנועי החיפוש, עלולה להזיק לכם יותר מאשר להועיל. אם אתם לא כותבים בצורה מאוזנת,והתוכן שלכם דל, גולשים עלולים לעזוב את מסמכי התוכן שלכם לאחר מספר שניות, דבר שיפגע בדירוג שלכם במנועי החיפוש. לכן, כאשר אתם בונים מערכת ניהול תוכן , בדקו האם אתם מכירים את השטח ויודעים להתאים את קצב, סגנון ואופי הכתיבה שלכם אליו.
  3. חדשות לוהטות מהתנור? היתרון של מערכת לניהול תוכן הוא האפשרות להזין בעצמכם תוכן עדכני בכל שעה ובכל נקודה בעולם, אם תחושו בצורך כזה. אך במידה ולא תעדכנו בצורה שוטפת את הרובריקה של החדשות באתר שלכם באמצעות מערכת לניהול תוכן של האתר, הגולשים ייתקלו בחדשות מאוד עתיקות, מה שעשוי ליצור רושם רע ולשדר חוסר אמינות בעיניהם.
  4. זה כלכלי לי? ניהול עצמי של האתר שלכם דרך מערכת ניהול תוכן חוסך לכם עלויות, ומאפשר לכם להשקיע באפיקים אחרים. אם בפועל אתם לא מתייחסים ברצינות אל מערכת ניהול תוכן שלכם, ולא מזינים תוכן תקופה ארוכה הרי שחבל על ההוצאה.
  5. המראה החיצוני חשוב לכם? בכל מערכת ניהול תוכן טובה ישנה אפשרות לבצע שינויים מבחינה עיצובית, ואם תשלטו בחומר ותשתמשו באפשרות הזו בחוכמה תוכלו להתחדש, להתרענן ולהיראות נפלא בעיני הגולשים. קחו בחשבון, כי אתרים שאינם נראים טוב מבחינה ויזואלית, אינם אתרים שגולשים נהנים לבקר בהם, כך שאם אינם משתמשים כהלכה בכלי העיצובי שמאפשרת מערכת ניהול תוכן, אתם עלולים להרוס את עיצוב אתר ולגרום לעצמכם נזק.

אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.