אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דום נשימה חסימתי

דום נשימה חסימתי – תתעוררו! יש דרכים לפתור את זה!

נחירות היו מאז ומעולם מושא לצחוק או לחילופין למבוכה אצל ציבור הנוחרים ובני זוגם. העניין הוא שנחירות נחשבות לבעיה לא פשוטה, המוגדרת בתוך המושג הרחב של הפרעות שינה. טיפול בנחירות הוא כבר מזמן צורך רפואי ולא רק צורך "חברתי". מחקרים מוכיחים, כי כ- 30% מאוכלוסיית העולם הבוגרת סובלים מאותן בעיות שינה המוכרות לנו כנחירות. תופעה של נחירות יכולה להופיע בהיקף קטן ופשוט, אבל כאשר היא הופכת להפרעה רצינית יותר, מדובר בתופעה שיכולה להביא עד לכדי סיכון חיים או במילים אחרות – הפסקת נשימה חסימתית.

מהי תופעת דום נשימה חסימתי?

הערכות הן שכמעט עשירית מאוכלוסיית העולם סובלת מתופעה של דום נשימה חסימתי בשינה. תסמונת דום נשימה חסימתי מאובחנת בדרך כלל אצל אלו הפונים למעבדת שינה בעקבות תלונה על נחירות או השתנקויות במהלך השינה. הפסקת נשימה חסימתית היא גורם בעל סיכון בריאותי המכפיל את הסיכוי לחלות במחלות לב, מחלות כלי דם ושבץ מוחי. אז מה עושים? האם מדובר בגזירה משמיים או שיש דרך לטיפול בנחירות ודום נשימה חסימתי?

דום נשימה חסימתי? תתעוררו! יש פתרון!

התשובה היא: כן. בהחלט שיש פתרון לבעיית דום נשימה חסימתי, וקוראים לפתרון : Snoring Care - מכשיר טיפול בנחירות ודום נשימה מבית חברת "נקסנס". מדובר על מערכת שהביאה למהפכה בתחום בעיות שינה, המציעה פתרון יעיל וידידותי נגד נחירות ומצבי הפסקות נשימה בשינה. היתרון הגדול של Snoring Care היא טיפול ידידותי ונעים, ללא כל שימוש במכשור פולשני וללא כל הפרעה לתהליך השינה של המטופל.

מדובר על ערכה הכוללת זוג חיישנים, אשר ממוקמים תחת מזרן המטופל, ושעון יד שנענד על פרק כף היד כמו כל שעון רגיל, והמשמש למטרות זיהוי מצבי נחירות או דום נשימה חסימתי. לאחר הזיהוי יתבצע תהליך המטפל בבעיה מיידית עד להפסקת מצב הנחירות, וחזרה למצב של שינה ללא הפרעות או בעיות שינה מסוג זה. פעילות זו מתבצעת מבלי לפגוע בשינה הטבעית של הנוחר או בן זוגו.

מכשיר ה- Snoring Care נחשב לטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך בתחום טיפול בנחירות והפרעות שינה. הטפול מומלץ על ידי רופאים מובילים בתחום אף אוזן גרון, המציעים את השיטה למטופליהם, והתוצאות לא מאחרות לבוא. מכשיר ה- Snoring Care משפר באופן משמעותי את משך הפסקות הנשימה והיקפן.

איך זה קורה?

מערכת Snoring Care מופעלת על ידי טכנולוגיה מתקדמת ביותר, המאפשרת זיהוי מדויק של נחירות ו/או הפסקת נשימה חסימתית. לאחר זיהוי נחירה או דום נשימה בשינה המערכת שולחת את סוג הפידבק המותאם לדפוסי השינה של הנוחר (הנוחר כלל אינו חש בפידבק). הרטט גורם למתיחת השרירים בגרון, ועל ידי כך להפסקת הנחירה לחידוש הנשימה ולשינה חופשית וטבעית.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.