אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוככים: לעשות כסף מצל

כסף מסובב את העולם ומי שרוצה להמשיך ולהסתובב בעולם בהחלט זקוק לכסף. מי שרוצה לקנות סוככים צריך לשלם תמורתם ואולי הוא יחשוב שאי-אפשר לעשות כסף מהם. אבל מסתבר שגם סוכך הוא מכשיר לעשיית כסף אם משתמשים בו בצורה הנכונה. מסתבר שאפשר לעשות כסף מצל.

למכור סוככים

הדרך הראשונה שצצה בראשנו כשאנו חושבים איך לעשות כסף מצל היא למכור סוככים. בארץ כמו שלנו שבה אין מחסור בימי שמש יש ביקוש רב לפתרונות הצללה מכל הסוגים ומכל המינים. מי שיבחר כמשלח יד את התחום רחב הידיים של סוככים למיניהם יוכל להבטיח לעצמו הצלחה לא קטנה ורווחים גדולים במידה והוא ינהל את העסק שלו בחוכמה. עשיית כסף מצל בארץ שבה יש כל-כך הרבה ביקוש לצל לא נראית כחוכמה גדולה או כאתגר מסובך במיוחד. עם זאת חשוב לזכור שצריך לדעת מה עושים, להבין בעסקים ובשיווק ולזכור שללא השקעה ראשונית ומאמץ מתמיד לא תתכן הצלחה אפילו בתחום מבטיח כמו מכירת סוככים.

לשמח לקוחות

כל מי שיש בבעלותו בית עסק ושמנסה למשוך אליו לקוחות יוכל להרוויח כסף מהתקנת סוככים. בתי קפה ומסעדות שלרשותן עומדת חצר או שביכולתם להתפשט אל המדרכה שליד העסק יעשו בחוכמה אם הם יתקינו סוככים בשטחים הללו. במקום שהלקוחות יצטופפו בתוך המסעדה או בית הקפה, בזכותו של סוכך שמותקן בנקודה נכונה הם יוכלו לצאת החוצה ולשבת באוויר הפתוח. מדובר גם בהגדלה אפקטיבית של שטח המסעדה וגם בשיפור חוויית הלקוח של כל מי שבא אל בית הקפה או אל המסעדה. בימי אביב וקיץ הישראלים אוהבים לשבת בחוץ ולהרגיש שהם נמצאים במקום מרווח ולא סגורים בין ארבעה קירות. אנשים רבים גם רוצים לראות ולהיראות ולכן הם ישמחו לשבת בצילו של סוכך, להשקיף על העוברים והשבים ולהיראות לעין כל: להראות לכול העולם כמה הם יפים, שמחים ומוצלחים. על-ידי התקנת סוככים מכל סוג שהוא בעל העסק יגדיל את מספר הלקוחות, יאריך את זמן השהייה שלהם אצלו ויבטיח את הנאת הלקוחות; הלקוחות המרוצים ישובו אליו והעסק יזכה להצלחה ארוכת טווח.

לפרסם מוצרים

סוככים הם שטח שעליו ניתן לפרסם מוצרים שונים ולמשוך תשומת לב אל מקום, בית עסק או מוצר. מדובר בשטח פנים שניתן לנצל אותו בעלות לא גבוהה למטרות פרסום ייעודי או כללי. כך יכול בית עסק להכריז על עצמו ברבים ולהגדיל את הנראות שלו. אפשר גם להשכיר את השטח למטרות פרסום ולקבל כסף מחברות שמבקשות לפרסם את המוצר שלהן ומוכנות לשלם תמורת הפרסום. לכל הפחות אפשר להשאיר את המימון של התקנת סוככים בידיה של חברה שתשלם עבורו ותפרסם באמצעותו.

ליהנות מהחיים

הנאה בפני עצמה עדיין איננה מתומחרת כרווח כלכלי בימינו. כאשר מציינים את ההנאה כרווח כלכלי יש להסביר זאת. כאשר מתקינים סוכך בבית – בחצר או במרפסת – האדם מן הישוב יכול ליהנות מהצל ואיכות החיים שלו משתפרת. אדם מרוצה הוא עובד שהתפוקה שלו טובה יותר: הוא עובד טוב יותר והיעילות שלו עולה. לכן התקנת סוככים מייצרת רווח כספי גם בדרך זו: היא משפרת את היכולת העסקית ואת התפוקה הכלכלית של האדם מן הישוב.


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.