אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

על מעצב רהיטים ועל רהיטי יוקרה

 

 

מעצב רהיטים ושואב השראה מכל מה שנקרה בדרכו. מסע מרתק אל עולמות העיצוב. זוהי התחושה המתעוררת בקרב המבקרים ארט -גלריה לריהוט ותאורה של מעצב הרהיטים פטל.

מעצב רהיטים שכאמור מעצב רהיטים מעוצבים  נועדו על מנת ליצור רהיטי יוקרה תוך מתן דגש לנוחות ופונקציונאליות. גם איכות הרהיטים מושפעת מחומר הגלם ממנו הוא עשוי. חשוב לציין, כי כל לקוח פוטנציאלי יכול לתאר למעצב הרהיטים את מבוקשו ואילו מעצב רהיטים מקצועי ידאג להגשים עבורו כל שרק יחפוץ. במקרים מסוימים, מעצב רהיטים יכול להגיע לבית הלקוח על מנת לפתח מוצר שמתאים לבית הספציפי בצורה משותפת. עיצוב רהיטים מתחשב במספר גורמים : פונקציונאליות, פתרון אחסון יעילות, מיקום, גודל וכו'. מעצב רהיטים מקצועי יוצר מראה הרמוני בו יש התאמה בין כל הרהיטים.

הגלריה הכוללת רהיטי יוקרה  - שהושקה בחודש שעבר במיקום חדש ומשופר - מוארת בקפידה, נעימה לשהייה ואת הכל עוטפת תחושה נינוחה. כמעט כמו לחזור הביתה. ART - גלריה לריהוט, שבעיצובה הושקע ממון רב וחודשים של עבודה מאומצת, טומנת בחובה ארבעה חללי משנה המייצגים מספר עולמות עיצוב.

כאשר אנשים נכנסים לבית שיש בו רהיטי יוקרה הם מיד נכנסים להלך רוח אחר. הם מחליקים יד על השיער, מסדרים את הכפלים בחולצה ומאמצים טון דיבור שונה. אין ספק שבית בעל מראה יוקרתי הוא תאווה לעיניים ומשרה אווירה ניחוחה. יש האומרים אפילו שלא סגנון החיים משפיע על הריהוט, אלא הריהוט משפיע על סגנון החיים. לכן, אין לטעות ולחשוב שהבחירה לעצב את הבית עם רהיטי יוקרה נובעת חס וחלילה מניקור עיניים ומתוך סגנון חיים מתעלה, אלא אך ורק כמובן מתוך רצון וכוונה אמיתית לחיות חיים מלאים ככל שהיד כמובן משיגה.

אנשים הרוצים לשדרג את מראה הבית שלהם לא חייבים לרכוש כמות גדולה של רהיטי יוקרה. אפשר להשיג את אותו אפקט יוקרתי ומרשים גם בעזרת רהיט אחד או שניים. לדוגמה, כאשר מארחים , אחד הרהיטים הבולטים ביותר הוא כמובן שולחן האוכל, שכאמור סביבו בדר"כ יושבים האורחים. באם תרכשו לעצמכם שולחן אוכל יוקרתי ומופלא, לפתע כל פינת האוכל והאירוח תקבל מראה מהודר יותר, מרשים,אתני ויפה יותר. אף לאוכל יהיה טעם שונה, אנין יותר, והחוויה תשתנה להפליא בבית.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

מעצב רהיטים

רהיטי יוקרה

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.