אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פינות אוכל מעוצבות

 

כמעצב רהיטים כאשר אני מעצב פינות אוכל כגון פינות אוכל מעץ מלא וכן פינות אוכל עגולות , חשוב לי ליצור פינות אוכל מעוצבות וחדשניות כל פעם מחדש תוך הקפדה על איכות ופונקציונליות מירבית של המוצר מבלי לפגוע במראהו. בראייתי, פינת האוכל היא אחת הנקודות החשובות ביותר בבית בו כל החושים מתמזגים בעת ובעונה אחת אם בארוחה משפחתית או כל אירוע קולינרי אחר ולכן, פינות אוכל מעוצבות כראוי, תורמת בצורה משמעותית לאוירה ולחוויה .

אם פעם היינו אוכלים במטבח, הרי שהיום בכל בית קיימת פינת האוכל. הווריאציות שונות אבל המטרה דומה.פינת האוכל היא מקום מרכזי. פינת האוכל מקבצת סביבה את דיירי הבית ואת האורחים. בכל פעם משנה פינת האוכל את תפקידה. פעם היא מקום האכילה , פעם מקום הכנת שיעורי הבית, פעם היא מעיין בית קפה קטן ופעם אנו מקיימים בה ארוחות חגיגיות.קצב השינויים המהיר, בשילוב עם העלייה ברמת החיים, הביאו לכך שתשומת לב רבה מוקדשתלתכנון ועיצוב פינת האוכל .בשנים האחרונות פינות האוכל החלו לקבל משקל רב יותר וחשיבות גבוהה יותר גם בקרב אדריכלים ומעצבי פנים , מתוך ההבנה שמעבר לפריט משלים בעצוב הבית, יש לפינה הזאת מימד נוסף שנותן ערך מוסף למתרחש סביבה ולכן גם אני נותן דגש מיוחד כאשר אני מעצב, לדוגמא, פינות אוכל מעץ מלא או פינות אוכל עגולות.

ברוב המקרים יש להתאים פינות אוכל מעוצבות לבית שבוא אנו גרים, אם גרים בבית קומות יש לבחון את שטח הדירה ולזכור שמצד אחד אנו רוצים לאפשר נוחות מירבית אבל לא לשכוח שעלינו להיות נגישים בין המטבח לפינת האוכל כדי להגיש מנות ולפנות את הכלים בעיקר באירועים גדולים כמו החגים אשר אנו חוגגים מדי שנה, ימי הולדת ואירועים אחרים כמו חזרה מחו'ל של משפחה או סתם ארוחה משפחתית. פינות אוכל הם ללא ספק תחום אשר בו האפשרויות כיום הם מגוונות ורבות.

 

 


אודות מחבר המאמר

פינות אוכל מעוצבות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.