אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בעיות פוריות וטיפולים

 

נשים רבות נתקלות בקושי כניסה להיריון. בעיות פוריות יכולות לנבוע מגורמים שונים אצל האישה, גורמים שונים אצל הגבר או שילוב שבין השניים. כעבור שנה של קיום יחסי מין ללא כניסה להיריון מומלץ להגיע לבדיקת פוריות אצל מומחה. השלב החשוב ביותר בתהליך הוא שלב הבדיקות והאבחונים. מן הרגע שבו מזהים היכן טמונה הבעיה קל יותר להבין מהי הדרך היעילה ביותר לפתרון. ישנם סוגים רבים של טיפולים המסייעים לבעיית אי פריון, ביניהם: ויסות הורמונאלי, הפריה חוץ גופית, הפריה מלאכותית, הפריה פנים-גופית, הזרעה ועוד.

טיפולי פוריות: רפואה סינית

בשנים האחרונות יותר ויותר מחקרים מוצאים כי רפואה סינית יעילה מאוד להצלחת טיפולי פריון. המחקרים מצאו כי שילוב רפואה סינית ובמיוחד דיקור סיני מכפילים את סיכויי ההצלחה. הסיבה העיקרית לכך היא שהדיקור מחזק את הגוף ושומר על חוזקה של רירית הרחם שתפקידה לקלוט את ההיריון ולשמור אותו. ישנה סברה הטוענת כי מטפלים ברפואה סינית מצליחים לגרום למטופלת לתחושת רוגע וחוסר לחץ, מה שמאפשר מצב נפשי יציב שמסייע לתהליך. יעילותה של הרפואה הסינית ניכרת גם בחיזוק שרירי הבטן וביצירת תשתית טובה לקליטה של הזרע, הפריה טובה והחזקת ההיריון. נשים רבות שסבלו ממחזור חודשי לא קבוע נעזרו בדיקור סיני שהצליח להשיב את המחזוריות ולהעלות את סיכויי ההצלחה.

דיקור סיני והזרעה

הזרעה היא אחד מהסוגים של טיפולי הפוריות שנעשים בימים אלה. התהליך מתחיל במתן זרע של הגבר, ממשיך לשיבוח הזרע כשהוא נמצא חיצונית לגוף ומסתיים בהזרקת הזרע אל נרתיק האישה. המטרה היא לקרב את הזרע ככל הניתן לביצית האישה כך שתוכל להתקיים הפריה. תרומתו של הדיקור הסיני להזרעה ניכרת בשלושה מצבים עיקריים: הראשון, דיקור הגבר לצורך השבחת זרימת האנרגיה בגוף כך שמתן הזרע ואיכותו תשתפר. השני, הכנת האישה לקבלת הזרע, תוך חיזוק הגוף שלה, עיבוי רירית הרחם וחיזוק שרירי הבטן. המצב השלישי בו ניכרת תרומתו של הדיקור היא לאחר ההזרעה. דיקור האישה לאחר ההזרעה יביא לרוגע של הגוף, למניעת לחצים ולשיפור הסיכויים של קליטת הזרע.

דיקור סיני והפריה

נהוג להבחין בין הפריה חוץ גופית להפריה פנים-גופית. ההפריה החיצונית מטרת להגדיל את מספר הביציות ולערוך את ההפריה עם הזרע מחוץ לגוף. הפריה פנים גופית נעשית תוך הרחבת הביציות והחדרת הזרע הישר לתוך הנרתיק. לא פעם מלוות ההפריות בכאבים, בחוסר נוחות ובמצבים רגשיים לא נעימים. יותר ויותר זוגות בוחרים להיעזר בדיקור סיני על מנת להעלות את סיכויי ההצלחה, לשפר את תחושות הגוף ולהגביר את הרוגע. 


אודות מחבר המאמר

 

גיא סגל - מטפל ברפואה סינית

טלפונים 073-7368207 052-8064646

כתובת המרפאות:

רחוב שבט 25 תל אביב רחוב שרת 8 (מול הדואר),עפולה

בשתי המרפאות חנייה בשפע.

http://www.tipulsini.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.