אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך למצוא אינסטלטור מקצועי?

 

 

מציאת אינסטלטור

יש לכם סתימה בשירותים או בכיור? מתכננים לבצע שיפוץ שכולל החלפת הצנרת? יש לכם רטיבות בקיר שצריך לאתר במהרה את המקור שלה? אתם זקוקים לאינסטלטור! אז איך באמת אפשר למצוא את האינסטלטור הטוב ביותר לביצוע עבודות שיפוץ ותיקון?

בירורים והמלצות

הדרך הפשוטה ביותר היא פשוט לברר. לברר אצל מכרים, שכנים או בני משפחה שגרים בקרבת מקום, האם יש אינסטלטור שהם השתמשו בשירותיו והם היו מרוצים מהתוצאות. בירור אצל אנשים קרובים ייתן לכם את המידע הכי טוב אודות אינסטלטור מסוים מאחר ואפשר הכול אודות אותו אינסטלטור בלי להתבייש. כמה כסף הוא לוקח, איך העבודה שהוא מבצע, איך הוא משאיר את המקום לאחר העבודה, אמינות ושירות ועוד.

"דפי זהב" – ספר טלפונים

אם אין לכם מכרים אצלם אתם יכולים לברר על אינסטלטור אתם יכולים פשוט לפתוח "דפי זהב" – בדרך כלל המודעה הגדולה ביותר תהייה של חברה גדולה שיש לה תקציב לפרסום בגודל הזה. בדרך כלל זו גם חברה אמינה שיש לה הרבה לקוחות, וזו גם הבעיה כאן, יש להם הרבה לקוחות והרבה עבודה ולרוב הם לא יהיו פנויים להגעה מידית. אין ברירה אלא לעבור אל המודעות היותר קטנות. בדרך כלל תמצאו שם חברות קטנות יותר המספקות שירות אישי יותר.

חיפוש ברשת האינטרנט

יש דרך יותר קלה למצוא אינסטלטור – במקום לפתוח את ספר הטלפונים פשוט לכו למחשב והקלידו "אינסטלטור". הכי טוב לצרף גם מילת חיפוש לוקאלית, כך שתגיעו אל אינסטלטור רלוונטי. אם יש לכם בעיה ספציפית שאתם רוצים לפתור אתם יכולים להקיש אותה במנוע החיפוש כמו למשל "פתיחת סתימות", "איתור נזילות" או "ביובית" אם אתם זקוקים לשירותי ביובית.

חיפוש במקומונים וידיעונים

גם במודעות של ידיעונים או מקומונים שונים ניתן למצוא שירותי אינסטלטורים שונים. בדרך כלל גם כל האינסטלטורים יהיו רלוונטיים בחינת המיקום מאחר והם מפרסמים במקומון שמפורסם באזור שלכם. יכול להיות שהאינסטלטור שתזמין מתוך המקומון יהיה אף זול יותר מאחר ואלו חברות אינסטלציה קטנות שאין להן עדיין ניסיון רב של שנים. כאלו אינסטלטורים עדיף להזמין בשביל עבודות אינסטלציה פשוטות כמו פתיחת סתימות למשל שלא דורשות מיומנות גבוהה או ניסיון רב שנים, אך לא לעבודות שיפוץ וקבלנות.

אתם צריכים אינסטלטור טוב שיהיה אמין ויבצע עבודה איכותית. שכירת אינסטלטור שאינו מקצועי יכולה להיות טעות הרסנית שעלולה לעלות ביוקר בטווח הרחוק.


אודות מחבר המאמר

פתיחת סתימות ואיתור נזילות, שירותי ביובית ושירותי אחזקת בריכות - אביב אינסטלטורים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.