אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פוליש הקצפת של השיפוץ

יצא לכם בטח להכנס לדירה חדשה, לובי של מלון או משרד של לקוחות או חבר. אתם פותחים את הדלת וזה פשוט מכה לכם בפנים הבוהק הזה שבאוויר. התחשוה שאתם עומדים להכנס למקום מבריק ומפואר. יש בזה אפילו סוג של יראת כבוד כזו שכמעט גורמת לכם לרצות ולהשיל את הנעליים שלכם לפני שכף רגלכם דורכת בה. רוב הסיכויים שמה שאתם רואים זה חלל שעבר פוליש איכותי ושאנשי המקום שומרים עליו באדיקות רבה. השאלה היא מגיעים למין פוליש כזה

הינה כמה טיפים לפוליש איכותי

לפני שאתם עושים פוליש חישבו היטב על הרצפה עצמה וממה היא עשוייה. אם אתם עומדים לשפץ דירה בידקו עם בעלי מקצוע איזו רצפה תראה הכי טוב אחרי הפוליש. לא כל מה שעשוי אבן נראה מבריק אחרי שמלטשים אותו. אפקט הפוליש מתאים לסוגים מסוימים של שיש או אבן. ככל שהשיש או האבן הם בעלי פני שטח יותר חלקים כך הסיכוי שהפוליש ישפיע עליהם יותר והתוצאה תהיה משטחים מבריקים.

אפקט הפוליש עובד טוב ככל ששטח הרצפה גדול יותר – חדר קטן גם אם הרצפה שלו עברה פוליש איכותי, לא ירשים במיוחד. לעומת זאת סלון רחב ידיים יראה נהדר אחרי עבודת פוליש טובה. שלא לדבר שטחים רחבים שקיימים במשרדים ובלובי של בתי מלון

ההשפעה של האור על מראה של רצפה אחרי פוליש –כשאין אור הרצפה שעברה פוליש לא משתקפת בכלום, לעומת זאת אור עושה נפלאות למראה בייחוד אור חזק שמגיע מכיוונים שונים. מה שאומר שכשאתם שוקלים להחליף את הרצפה לרצפת שיש או אבן שתעבור פוליש יסודי עליכם לחשוב גם על כיווני האור שנכנסים לחדר. בדקו זאת היטב על מנת שלא תשקיעו את מיטב כספכם ברצפה איכותית ויקרה וכמובן בתהליך פוליש מבלי שתוכלו להנות מהתוצאות המקוות.

לתחזוקה השוטפת ישנה חשיבות רבה – גם אחרי שתשקיעו בפוליש, חשוב מאוד שתמשיכו לתחזק אותו ע"י ניקיון בחומרים מיקצועיים עליהם ישמחו להמליץ בעלי המקצוע. קחו בחשבון שלאורך זמן אתם חייבים לעשות זאת אחרת חבל על כל העבודה שלכם.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.