אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

החשיבות הגדולה של צילום אירועים

זו יכולה להיות חתונה מרגשת, בר מצווה של הבן הבכור, ברית מילה, מפגש מחזור של החברים מהיסודי או ארוע שנתי של חברת היטק. אין ארוע שלא זקוק לתיעוד ויזואלי עליו יהיו אחראים מקצוענים.

הינה כמה נקודות שכדאי שתחשבו עליהן לפני שאתם עומדים לערוך אירוע

למה בעצם צריך חברת צילום אירועים – האמת כשלכולם יש היום מצלמה דיגיטלית ו מצלמה איכותית במכשיר הנייד זו בהחלט שאלה לגיטימית. יחד עם זאת התשובה לא כל כך מסובכת. תארו לעצמכם שכולם מצלמים את האירוע, מה שכנראה יקרה בכל מקרה. בכל זאת תקבלו מן פאזל ענקי שלא בהכרח יהיה הדבר הכי איכותי שניתן להוציא. מה שבטוח תהיה קקפוניה ענקית שבה לא תמצאו את הידיים והרגליים שלכם, פתאום תגלו שכל מיני רגעים חשובים לא תועדו וגם לכו תחפשו את כל הצלמים. מאידך צלם אירועים טוב יספק לכם עבודה שבה יש משמעות לזמן ולרגעים השונים במהלך האירוע. מה שכן אתם חייבים לשבת איתו לפני תחילת האירוע וליידע אותו במה הולך לקרות ואיפה אתם רוצים שיכנס. חישבו על כך היטב כדי שתוציאו ממנו את המכסימום האפשרי.

צילום סטילס או וידאו

כשאתם מתכננים אטרקציות לאירועים חשוב שתכינו תקציב שיכסה את שתי סוגי המדיות. הן משלימות אחת את השנייה ולא מתחרות אחת בשנייה. חישבו שישנם רגעים בהם הוידאו הוא הכלי הנכון לעומת רגעים אחרים בהם תרצו לראות תמונות בשחור לבן. מאידך אם התקציב שלכם מצומצם ואתם חייבים להחליט רק [על סוג אחד של צילום מה שעליכם לעשות זה לחשוב היטב על סוג האירוע ואילו זכרונות אתם רוצים שישארו לכם ממנו. כדי שתשבו עם צלם האירועים שלכם ויחד איתו תחליטו מה הכי נכון לעשות בכל זאת הוא הרבה יותר מנוסה מכם ואין ספק שיוכל לתת לכם עצות טובות כאלו שיהפכו את הארוע למשהו בלתי נשכח. חישבו היטב על המדיה בה תשמרו את הצילומים. תעשו את זה בצורה כזאת שלכולם תהיה נגישות לצילומים אחרי האירוע. חשוב שהנגישות תהיה קלה וזמינה מכל מקום


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.