אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חידוש חותמות של העסק

 

החלפת מנעולים וחידוש חותמות באותו מקום.

זמן שווה כסף לכן אם ברצוני להחליף מנעולים במשרד שלנו, ועקב החלפת המנעולים נצטרך לבצע שכפול מפתחות, ובנוסף לכך אנו צריכים לחדש את חותמות המשרד. מומלץ מאוד לעשות כל זה בחנות אחת של עשה זאת בעצמך ובכך נחסוך זמן יקר וכסף מאשר שנתרוצץ במספר חנויות שונות לשם כך.

כאשר אנו מעוניינים לבצע שינוי והחלפתם של מנעולים במשרד שלנו עלינו ללכת לחנויות של עשה זאת בעצמך.

כמובן שאם החלפנו מנעולים במשרד שלנו, אנו נצטרך לעשות גם שכפול מפתחות על מנת שנוכל לתת לחלק מן העובדים אשר צריכים מפתח, שיהיה ברשותם מפתח לאחר החלפת מנעולים.

בנוסף לכך כיום ישנם  ברוב המשרדים  החל ממשרד קטן ועד משרד גדול, ואפילו אצל עובד עצמאי חותמות, לכן כאשר נרצה לחדש את חותמות של המשרד נוכל גם למטרה זו ללכת לחנות של עשה זאת בעצמך. אשר שם נעצב את ונחליט אילו סוג חותמות אנו צריכים, כיצד הם ייראו, מה יהיה צבעם, גודלם, סוג החתימה או הכתב על גבי החותמות וכדומה.

ניתן לראות מכך, שכאשר אנו צריכים להחליף מנעולים, לחדש חותמות של משרדינו או אפילו ליצור מצב של שכפול מפתחות נוכל לעשות הכל במקום אחד, הרי זמן שווה כסף.

מרוב שהטכנולוגיה של ימינו כה מפותחת, ניתן אפילו באמצעות רשת האינטרנט לבצע הזמנה של חותמות אשר ברצינו לעשות, אך החיסרון במצב זה אשר בו המשרד שלי זקוק להחלפת מנעולים, וכתוצאה מכך צריך גם לבצע שכפול מפתחות, לא ניתן לעשות זאת דרך רשת האינטרנט או דרך הטלפון. לכן אין טעם להזמין דרך רשת האינטרנט חותמות היות ואת שאר הדברים לא ניתן גם כן להזמין באמצעות רשת האינטרנט. וכפי שכבר אמרנו כי זמן שווה כסף וכדי לחסוך זמן, עדיף ללכת לחנות אחת, אשר יש בה את כל  הדברים אשר אנו נחוצים להם בתחום של עשה זאת בעצמך, ולקנות שם הכל.

בנוסף ליתרון הרב שיש בלחסוך זמן אשר הינו חשוב מאוד ויקר לנו, אין כמו לראות בעין את המוצר אשר אנו קונים, ולקבל ייעוץ מקצועי מן המוכרים בחנות.   

ברגע שנבצע את שכפול מפתחות, קניית מנעולים חדשים, וחידוש החותמות של העסק במקום אחד נחסוך המון זמן, טרחה, התרוצצויות למיניהן  ואפילו לפעמים נחסוך לנו טלפונים רבים של בירורים היות והכל נמצא באותו מקום, זאת אומרת את הכל ניתן למצוא ולבצע בחנות של עשה זאת בעצמך.

 

 


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.