אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אמצעי מיגון - מערכות אזעקה ומיגון

שוק מערכות מיגון מציע כיום מערכות אזעקה חדישות הניתנות לתפעול גם על ידי שימוש בטלפון או מחשב.

 

רוב מערכות אזעקה מורכבות משני רכיבים עיקריים – לוח הבקרה, ולוח המקשים. הבקרה הינה בקרה מרחוק ובאמצעות לוח המקשים ניתן לתכנת את המערכת לפי רצון יושבי הבית. באופן זה אם למשל הוחלט כי מערכות אזעקה באותו בית יופעלו בכל חלקי הבית ולא בגינה או רק בחלק מחללי הבית ניתן יהיה לווסת זאת על ידי תכנות מערכות אזעקה. עניין זה שימושי ביותר שכן הרבה פעמים מתברר שהפעלת מערכות אזעקה בגינה או בחצר יכולה להיות מיותרת שכן כל תזוזת בעל חיים, רכב ואפילו נפילת ריהוט עקב משב רוח או תנועות אחר יכולה לגרום להפעלת מערכות מיגן בחצר ולהקפיץ את בני הבית לשווא.

 

עניין נוסף שכדאי לשקול עם רכישת מערכות מיגון לבית היא התקשרות עם חברת מערכות אזעקה. ההתקשרות מבטיחה שבעת הצורך מערכות אזעקה ישדרו באופן מיידי שיש תזוזה חשודה בבית ואנשי המוקד יוקפצו מיד לבדוק האם הכל כשורה.

מנגנון נוסף של מערכות אזעקה היא התקשרות אפשרית של המערכת לטלפונים הניידים של אחד מבני הבית או יותר ואם רוצים בכך – גם התקשרות לאנשים נוספים. באופן זה מתקבל דיווח ישיר על הנעשה בבית במידה והופעלו מערכות מיגון.

 

למעט מערכות אזעקה כוללות מערכות אבטחה עזרים נוספים לאבטחת הבית כגון מצלמות אבטחה.   בבחירת מערכות מיגון מסוג זה חשוב להקפיד על מספר נקודות כמו הצבת המצלמות בנקודה אסטרטגית שתקלוט את כל המרחב המבוקש, התאמת העדשות לסוג הצילום המבוקש וכמו כן – שהכיסוי של השטח יהיה כזה שאפקט מצלמות האבטחה יושג.

 

השטח המאובטח על ידי מערכות מיגון נחשב לשטח במעגל סגור ועל כן קרויות מצלמות האבטחה גם מצלמות במעגל סגור שכן הן מכסות שטח תחום וכך עשויות למנוע כניסת פורצים ובמקומות הרגישים מבחינה בטחונית – גם חדירת גורמים עויינים. מערכות מיגון יכולות להיות מוצבות במקומות פרטיים וציבוריים. סוג נוסף של מערכות מיגון הוא מערכות האינטרקום הידועות המאפשרות בקרה על העוברים ושבים בבניין.  

 


אודות מחבר המאמר

ASK4 - קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:2komi- תקליטנים לימי הולדת ,ליצן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.