אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שליחויות – מאפיינים ומגזרים

 

שירותי חברת שליחויות יכולים להיות לעזר רב גם במגזר העסקי, אך גם ללקוחות פרטיים.

במגזר העסקי מדובר בעיקר בשירותי שליחויות מהירים אשר קריטיים במקרים דחופים בהם יש צורך למסור דברי דואר חשובים כמו חוזים אשר החתימה עליהם נדרשת בדחיפות, מסירות לבית משפט והגשות לבית משפט, תצהירים חתומים.

 

ככל המדובר בענייני מקרקעין יכולה חברת שליחויות לעזור כשיש צורך להעביר דברי דואר דחופים כמו הערת אזהרה בטאבו, רישום חברה ברשם החברות ועניינים הקשורים בהוצאה לפועל כמו אזהרות ועיקולים.

 

חשוב לציין כי שירות שליחויות מהיר נעשה בכל רחבי הארץ ובכל רשויות המדינה ומשרדי הממשלה.

חברת שליחויות יכולה לדאוג לא רק להעברה מהירה של דברי דואר קלים כמו מסמכים, טפסים , חוזים, תצהירים ומכתבים רגילים  אלא גם להעברת דברי דואר כבדים יותר שבחלקם מדובר במטען של ממש. לצורך כך עומד לרשותה של חברת שליחויות מערך שלם של כלי רכב מהירים כמו קטנועים אך גם רכבים מסחריים ומשאיות כך שאם יש צורך בהעברת דברים כבדים יותר השליחות תיעשה בעזרת רכבים אלו.

 

שירותי שליחויות מתאפיינים כיום גם בהתקדמות טכנולוגית ניכרת. העניין מתבטא בפתרונות טכנולוגיים הכרוכים בתקשורת טלפונית וסלולרית מהירה ויעילה;

באופן זה, בכל חברת שליחויות יש מוקד טלפוני המאוייש על ידי מוקדנים המקבלים בקשות והזמנות ומעבירים את דרישת הלקוח עוד באותו רגע לשליחים. השליחים מקבלים את מטלותיהם באופן מיידי והביצוע נעשה כמעט בו זמנית. כל השליחים מצויידים כמובן בטלפונים ניידים, דבר המקל עוד יותר על זמינותם ומבטיח ללקוח עמידה בזמנים.

 

על מנת לייעל את השירות קיימת אפשרות, בחלק מחברות השליחויות, לבצע הזמנה גם דרך אתר החברה באינטרנט. על הלקוח מלמלא את הפרטים והדחיפות והוא מקבל הצעה ואישור באתר.

 

שירותי השליחות מגוונים הם וכוללים למשל איסוף דואר וחלוקת דואר על ידי השליחים, הפצת מסמכים מהיום למחר וגם שירותים קבועים כגון סבב קבוע הכולל איסוף והפצה בבתי הדואר והבנקים.

אלו המעוניינים בשירות קבוע של שליחויות מוזמנים להיעזר בשירות ייחודי של חברות השליחים; מדובר בשליח צמוד יומי או לתקופה חודשית.

 


אודות מחבר המאמר

ASK4 - קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:תדל - תקליטנים לימי הולדת ,ליצן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.