אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב הבית - מערכות ישיבה

כאשר בוחרים מערכות ישיבה יש לחשוב ברצינות על הקניה ולאו דווקא להציב את השיקול הכספי במקום הראשון שכן, מערכות ישיבה הינה קנייה הנעשית פעם בכמה שנים ושנית – מדובר במוצר יומיומי המשמש אותנו כל העת ולכן עליו להיות איכותי ועמיד.

מערכות ישיבה מתוצרת אירופאית או איטלקית הן בדרך כלל האיכותיות יותר אך גם היקרות יותר, ולכן, אם ברשותכם תקציב המרשה זאת, כדאי להשקיע את הסכום שכן ההשקעה משתלמת.

מצד שני – אם ידכם אינה משגת זאת, תוכלו לחפש כורסאות טלויזיה גם במסגרת מערכות ישיבה שהן מוצרים מקומיים או הרכבות ואפילו של חברות שאינן ידועות. אך במקרה זה של מערכות ישיבה – כדאי לכם לקבל המלצות טרם הקניה – לגבי היצרן, החומרים וכדומה.

באופן כללי חשוב לברר מאילו חומרים יוצרו כורסאות טלויזיה ובעיקר – מהם חומרי המילוי . לחומרי המילוי חשיבות רבה , בעיקר בנושא כורסאות טלויזיה, שכן אלו צריכים להיות עמידים לאורך שנים. יש המעדיפים חומרי מילוי של כורסאות טלויזיה שהם רכים יותר, אך לרוב ההמלצה היא לבחור בחומרי מערכות ישיבה קשיחים יחסית על מנת שיחזיקו מעמד.

חוץ מחומרי המילוי, יש לשים לב גם לחומרי הריפוד של מערכות ישיבה. ריפוד מעור נחשב לריפוד איכותי הניתן לעיצוב יוקרתי, אך גם כזה שעלותו גבוהה יותר. בדרך זו, תוכלו להתעניין גם בריפוד בד אלקנטרה ועוד.

השיקולים הנלקחים בחשבון עת בוחרים ריפוד בד עבור כורסאות טלויזיה הם חסינותם בפני אש, עמידות הצבע וגם היותם בדים לא מתקמטים ולא סופגים לכלוך.

הבדים הטבעיים כמו כותנה פשתן או קטיפה הם גם ריפודים של מערכות ישיבה הנוטים לקלוט לכלוך בקלות ויש לקחת זאת בחשבון. עם זאת ניתן להעביר בדים אלו תהליך מיוחד טרם הריפוד והקנייה כך שיהיו עמידים יותר בפני לכלוך. תהליך זה שעוברות כורסאות טלויזיה עשוי לסייע גם בהורדת הסיכוי שלהן לספוג לכלוך.

בעת הקנייה עצמה של כורסאות טלויזיה לא מספיק להתרשם מהצבע העיצוב וכדומה, חשוב למשש את הריפוד ולחוש את הנוחות על ידי ישיבה ממש. זה יעזור לכם גם לבדוק נוחות וגם קשיחות של החומרים הפנימיים.    

 


אודות מחבר המאמר

ASK4 - קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:2komi - תקליטנים לימי הולדת ,ליצן 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.