אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

החלקת שיער לשיפור חזותי

 

נשים מקפידות על טיפוחן האישי מידי יום ביומו. חזותן של הנשים, כמו גם הגברים, חשובה להן מאוד ובצדק. בעידן מודרני בו אנו חיים חשוב מאוד להראות יפה ומטופח ולשמור על אסטטיקה מעודנת. אם בחזות עסקינן, הרי שהשיער הוא חלק בלתי נפרד מהדיון, וטיפוחו חשוב ביותר. נשים מטפחות את שיערן בשלל תכשירים ומרבות לבצע החלקות שיער. לרוב, החלקת שיער פוגעת בבריאות השיער אך עם התפתחות הטכנולוגיה, נוספו אלטרנטיבות חדשות אשר, לא רק שאינן מזיקות, אלא גם מזינות ומועילות במידה רבה וכן, תורמות לשיער בריא יותר.

החלקת שיער – ישנה דרך ידידותית יותר

 

החלקת שיער הינה מצרך חשוב בקרב האוכלוסייה הנשית ורבות מוצאות עצמן מבזבזות שעות על גבי שעות במאבק מול שיער לא ממושמע באמצעות פנים, סטרייטנרים וצרות אחרות אשר רק מזיקות, פוגמות בשיער והופכות אותו ליבש ושבור. נשים רבות גם מבזבזות הון על החלקת שיער בפן במספרות, החלקת שיער שמחזיקה למספר ימים בלבד. החלקת שיער אשר תפסה את המשבצת של היציבה והאפקטיבית ביותר הינה ההחלקה היפנית בשיטת יוקו סיסטם המאושרת ע''י משרד הבריאות. החלקת שיער זו הוכיחה עצמה, וממשיכה להוכיח, כשיטה ידידותית לשיער אשר תוצאותיה מרשימות וגורפות עוד ועוד נשים אשר חלומן המתוק הינו שיער חלק בריא ומלא ברק. שיטה זו לא זנחה את השימוש במרכיבים כימיים אך חומרים אלו התגלו כחיוניים לשיער, מטפחים אותו ומחזקים אותו.

פעם אחת בלבד כל כמה חודשים

 

החלקת שיער יפנית תקנה לשיערך ברק טבעי לתקופה של כמה חודשים טובים, כאשר יהיה צורך בחידוש רק לאחר חצי שנה או יותר(בהתאם לסוג השיער). תהליך ההחלקה מתבצע באמצעות חומרי החלקה אשר מורחים על השיער ומשאירים למשך זמן מה. חשוב לא להשאיר את החומר על השיער יותר מדי זמן מהסיבה שהדבר עלול לגרום נזק לשיער, ומכאן נובעת העובדה כי החלקת שיער יפנית מתבצעת אך ורק באמצעות מקצוענים בתחום. לאחר שמורידים את החומר מהשיער מחליקים אותו, בקבוצות קטנות, באמצעות מגהץ ממוחשב אשר מאזן את התהליך הכימי של החומרים הנספגים בשיער ובכך יוצר מראה כולל של שיער חלק ומבריק לתקופה ארוכה. חלומה של כל אישה.

לסיכום, בזמנים עברו, נשים אשר חפצו בשיער חלק ובריא, היה עליהן להתאמץ ואף לסבול. כיום, אין הן צריכות לעבור ייסורים בכדי למלא את משאלתן להחלקת שיערן. החלקת שיער יפנית תוך שימוש בטכנולוגיות מפותחות תקנה לשיערך את המראה הכולל שאליו שאפת ותפתור אותך משימוש בשיטות החלקה מיושנות ומזיקות.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

ג'ולי מורד היא מעצבת שיער איכותית ומקצועית בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתחום, ובזכותה הרבה נשים מרוצות מהמראה ומהשיער שלהן. לג'ולי יש ידע רב וכשרון טבעי בהתאמת צבעים, החלקה יפנית, , תספורות,והחלקות מכל הסוגים. עבודתה נקייה, קפדנית ומדויקת, הקו חדשני ובעל מראה טבעי, והתוצאות מדברות בעד עצמן.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.