אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הקוסם הראל פפו נותן לכם כמה טיפים לאירוע יום הולדת מושלם בבית

 

שוב מחפשים מה לעשות ביום הולדת של הילד?

הראל פפו הקוסם מציג לכם מספר עצות לחגיגת יום הולדת המושלמת בבית.

איזה מפעיל להזמין? לשלב גם משפחה וגם חברים? איזה כיבוד להגיש? ומתי.... כל אלו ועוד במאמר שלפניך....

ילדים מאבדים עניין בקלות, לכן לא מומלץ להזמין את הילדים ליותר משעתיים. אם אתם מזמינים קוסם, ליצן או כל הפעלה אחרת, יש למקם את המפעיל כך שמאחוריו לא יהיו מעברים לחדרים נוספים בבית, לשירותים, ובטח לא בכניסה לבית!!! הפרעה למהלך ההופעה קוטעת את חוט המחשבה גם למפעיל וגם לילדים.תמיד כדאי להעדיף לחגוג את היום הולדת במקום סגור ולא במקום פתוח, מפני שבתנאי חוץ ישנם הרבה גירויים ולילדים קשה להתרכז בהפעלה. כדאי לפרוש מחצלת או שטיח עליו ישבו הילדים ולהשאיר שטח של כ- 1.5 מטר למפעיל.  לאחר 45 דקות של הפעלה מומלץ לעשות הפסקה לכיבוד, לשתייה ולפיפי. שוב, אנחנו מדברים על ילדים. את הכיבוד רצוי להגיש בצלחות אישיות ולא בקערות כלליות של חטיפים וממתקים, יש אפשרות לתת לילדים כוסות חד-פעמיות לקחת לעצמם מה שבא להם... במקום שיעמדו באופן קבוע ע"י השולחן. הכי מומלץ לכבד את הילדים בפיתות עם שוקולד או עם חומוס. אפשר לכבד גם בנקניקיות בלחמנייה ומי שרוצה להשקיע יותר - אפשר להזמין פיצות. הכי מומלץ להגיש לילדים שתייה בטרופיות עם פקק - הכי נוח וחוסך את הליכלוך. את החטיפים ואת הממתקים כדאי לארגן יפה בשקיות יום הולדת ולחלק לילדים בזמן שהם הולכים הביתה. ככה חוסכים את הלכלוך וההפתעות בסוף.

 איך מוצאים מפעיל ליום הולדת שישדרג את החגיגה?הכי כדאי, זה כמובן לשאול את הילד מה הוא מעדיף.לפני הכל, צריך לשאול את הילד איזו הפעלה הוא מעדיף.אחרי שהוחלט על קוסם, למשל, צריך לבחור קוסם ויש הרבה קוסמים בשוק איך בוחרים? קודם כל עדיף לבקש המלצות. אם הוא קוסם לא טוב - לא ימליצו עליו. רצוי לחפש קוסם עם ניסיון. ככל שהקוסם יהיה יותר מקצועי ובעל ניסיון בהפעלת ילדים - כך ההפעלה/המופע יהיו יותר מוצלחים. חשוב מאוד הקשר של הקוסם עם הילדים וחשובה לא פחות הסבלנות שלו. כאשר אתם בוחרים קוסם, בקשו ממנו המלצות מלקוחות קודמים, רצוי וכדאי שהקוסם יהיה ותיק ובעל ניסיון. נכון שהמפעילים/קוסמים המקצועיים והטובים לוקחים מחירים גבוהים יותר, אך אל תטעו... קוסם מתחיל שיעלה אומנם זול, לא יצליח להשתלט על הילדים ויעלה לכם בסופו של דבר הרבה יותר ביוקר וישאיר לכם טעם של אכזבה ופיספוס.

לסיום, אני מקווה שהטיפים שקיבלתם פה יעזרו לכם לחגוג לילדכם את יום ההולדת המושלם שהוא חלם עליו.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י הראל פפו - קוסם מקצועי לילדים ומבוגרים בעל ניסיון של למעלה מ - 16 שנהמופעי קסמים לכל הגילאים: קוסם לילדים, קוסם למבוגרים, קוסם בהופעות במה, קוסם לאירועים משפחתיים ועיסקיים וכמובן סדנאות וערבי גיבוש ללימוד קסמים לכל הגילאים.

בקרו באתר -www.rlmagic.co.il הראל פפו - 054-4423555

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.