אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בדיקת דירות – ביקורת מבנים מקצועית

 

על ביקורת מבנים, בדיקת דירות ומה שביניהן

כאשר שומעים את המונח ביקורת מבנים והמונח בדיקת דירות קיים בלבול קל ביניהם. בדיקת דירות מתייחסת ספציפית לדירות מגורים, בעוד שהמונח ביקורת מבנים מתקשר גם כן אל בדיקת דירות, אך מתייחס אל בדיקה של מוסדות, מפעלים ומשרדים. ננסה להבין את ההבדלים בין בדיקת דירות ובין ביקורת מבנים, הן מבחינת המהות והן מבחינת הבדיקות עצמן, ולבסוף נספק מידע חשוב בנוגע לאחריות קבלן, המתייחסת הן אל בדיקת דירות והן אל ביקורת מבנים .

 

ביקורת מבנים בתחום בדיקת דירות  - לרוכשים, למשפצים ולאחרים

ביקורת מבנים בתחום של בדיקת דירות הוא שירות המוצע למתעניינים בדירה לפני רכישה, ולבעלי בית ששיפצו ביתם, ומעוניינים בעזרת בדיקת דירות לדעת את טיב השיפוץ. ביקורת מבנים בתחום של בדיקת דירות זו מתייחסת אל כמה אלמנטים:

 

 

ביקורת מבנים – בדיקות מעמיקות למשרד ולמפעל

ביקורת מבנים בתחום המוסדות דומה בבסיסה לתחום בדיקת דירות רגילות, אך שם קיימים דגשים שונים. במהלך ביקורת מבנים בודקים:

 

 

ביקורת מבנים: רוכש נכס – דע את זכויותיך!

כאשר אתם רוכשים נכס כלשהו, לפי חוק המכר, קיים פרק זמן לאיתור ליקויים אותם חייב לתקן, במידה והוכח כי אותם ליקויים נובעים מתכנון לקוי. את הליקויים ניתן לאתר באופן פרטי, אך לרוב ליקויים אלו קשים מאוד לגילוי על ידי עין לא מקצועית ומוסמכת. לכן מומלץ להיעזר בשירותי ביקורת מבנים או בדיקת דירות , על מנת לא לפספס חלון הזדמנויות לשמירה על איכות הדירה או המבנה.

לדוגמה, על ליקוי אינסטלציה מכל סוג שהוא, ניתנת תקופה של שנתיים בלבד לאיתור הליקוי ועריכת ביקורת מבנים. כמו כן על דודים ומכונות שהתקלקלו או נפגמו, ניתנת תקופה של שלוש שנים לאיתור הליקוי. רק שירות כמו ביקורת מבנים יוכל לעזור לכם לאתר את הליקוי בזמן, ולדרוש מהקבלן לתקנו. בדיקה מהנה!


אודות מחבר המאמר

הדס ביקורת מבנים - בדק בית, מספקת שירותי חוות דעת בתחום ליקויי בניה, בדק בית, שמאות מקרקעין ועוד....

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.