אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך בוחרים מיטות נוער?

הן מלוות את הילדים שלנו מילדות ועד בגרות, עוברות איתם את הרגעים היפים ביותר שלהם, ונדמה, שהילדים מבלים איתן הרבה מאוד זמן (לפעמים אפילו אולי הרבה מדיי זמן). לא, אנחנו לא מתכוונים לאימהות שלהם, אנחנו מתכוונים למיטות שלהם – מיטות נוער. מיטות, שלמרות שאנחנו כהורים הרבה פעמים מתחננים אל הילדים שלנו שיקומו מהן, אנחנו רוצים שהן תהיינה מיטות נוער טובות. וכל כך למה? על כל זאת – במאמר זה.

 

מיטות נוער – שינה טובה שווה גדילה טובה

עוד דבר ידוע לכולנו הוא, שאנחנו גדלים במהלך השינה. בזמן השינה מופרש מהמוח הורמון הגדילה, האחראי על התארכות העצמות הארוכות ועמוד השדרה, ולכן השינה היא חיונית כל כך. אם יש הפרעות בשינה – ייצור הורמון הגדילה עלול להיפגע, ולכן מאוד חשוב שהילדים שלנו ישנו טוב.

ראינו, שישנן שתי סיבות חשובות מאוד לכך שעלינו לדאוג לכך שהילדים שלנו ישנו טוב. איך עושים את זה? כמובן שחשוב להקנות הרגלי שינה בריאים לילדים כבר מגיל ינקות, אבל דרך נוספת וחשובה היא – להקפיד על איכות המיטות. מיטות נוער טובות מסייעות לילדים לישון טוב, ולגדול טוב.

 

מיטות נוער

 

מיטות נוער – שינה טובה שווה ערות טובה

כידוע לכולנו, כשאנחנו ישנים טוב במהלך הלילה, היום שלנו נראה מצוין. אם תשימו לב, בלילה שבו לא ישנתם טוב, ובעיקר אם לא ישנתם טוב כי המזרן של המיטה לא היה לכם נוח וקמתם עם כאבי גב, סביר להניח שהיום שאחרי אותו לילה יהיה יום קשה, שיתחיל וייגמר, כנראה, ברגל שמאל. לעומת זאת, אם היה לכם נוח בלילה וישנתם טוב – היום שלכם יתחיל לגמרי אחרת -  ברגל ימין, וכנראה גם ימשיך כך. זאת משום שבזמן השינה מופרש מהמוח המוליך העצבי סרוטונין, שאם הוא מופרש בכמות מספקת, יכול למנוע דיכאון ולהיפך – להביא את האדם למצב רוח מרומם וחיוני. כלומר – שינה טובה שווה ערות טובה, והמשפט הזה מתייחס לכולם, בעיקר לילדים שלנו. ילדים שישנים במיטות נוער טובות ויציבות, שיש בהן מזרן נוח, סביר להניח שישנו טוב יותר בלילה, ולכן יהיו רגועים ושלווים יותר ביום. זו סיבה מצוינת להשקיע מחשבה רבה לפני שרוכשים מיטות נוער, ולרכוש רק מיטות נוער שיגרמו לילדים שלכם לישון טוב.

 

מיטות נוער – איך בוחרים?

מיטות נוער בוחרים בעיקר על פי ההעדפה של הילד הפרטי שלכם. שוק מיטות הנוער הוא שוק מאוד גדול, וכדאי לגשת למלאכה בסבלנות רבה. הפרמטרים שחשוב להביא בחשבון לפני בחירת מיטות נוער, פרט להעדפה של הילד, החומר ממנו המיטה עשויה – רצוי שתהיה עשויה מעץ מלא על מנת שתהיה יציבה וחזקה, הגודל של המיטה – על מנת שתתאים לממדי החדר, אפשרות הפתיחה שלה – למקרה שהילד ירצה שחברים ישנו אצלו (והוא ירצה...) והשאלה אם רוצים שהמיטה תשמש גם כמקום אחסון – כי יש מיטות נוער שכוללות מגירות אחסון שיכולות להוות פתרון מצוין כשדרוש עוד מקום אחסון בחדר. מעבר לכך, כמובן שחשוב שהמזרן יהיה נוח, כדי ששנתו של ילדכם תהיה הכי טובה שאפשר. לילה טוב!

 


אודות מחבר המאמר

מאמרים - ישראל לייב - היכנסו עכשיו!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.