אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס NLP

קורס NLP

למה אנחנו מצפים כשאנחנו נרשמים אל קורס NLP? בעבור רבים מאיתנו, העולם של קורס NLP עלול להישמע ערטילאי במקצת, ולכן חשוב וכדאי לדעת כמה דברים לפני שנרשמים לקורס. ראשית, על מנת להפיג את החששות שלכם, קורס NLP איננו מציב דרישת סף לפניכם. קורס NLP למתחילים רק דורש מכם את המוטיבציה והרצון לשפר את החיים שלכם, ולקדם אותם בכל מישור אפשרי – השתחררות מהתנהגות כפייתית, ללמוד כיצד להימנע ממצבי רוח דיכאוניים, טיפול בבעיות בריאותיות, שיפור היחסים שלכם עם הסביבה – וזהו רק קומץ ממגוון הדברים, אשר תרוויחו למען עצמכם ולמען הסביבה שלכם אם תבחרו ללמוד NLP דרך קורס מקצועי. רבים מהאנשים אשר עוברים קורס NLP, בשלבים שונים בחייהם, ובעלי רקע שונה – מדווחים על שינוי מרכזי ומהותי שחל בחייהם לאחר שעברו קורס NLP. כמובן שחלק מהם אף החליטו לא רק להסתפק בחוויה שהם עברו – אלא גם להפיץ אותה לתלמידים חדשים.

למה דווקא קורס NLP?

אחד היתרונות המרכזיים של קורס דמיון מודרך הוא שהוא יכול לפתוח לכם חלון אל אפיקים חדשים שכלל לא חשבתם עליהם – לכל אחד מאיתנו יש בעיות שהוא מודע אליהן וכאלו שהוא לא מודע אליהן. רבים מאיתנו פונים אל קורס NLP משום שאנו מרגישים שאנחנו צריכים שינוי מסוים מאד בחיים שלנו. אולם מפידבקים שתוכלו לקרוא על NLP, תוכלו לראות עד כמה הוא שינה והעצים את האנשים אשר למדו אותו. הרעיון של קורס NLP הוא להעביר לכם את רעיון של שיטת הNLP, וכיצד ליישם אותה בחיים היום יומיים שלכם. קורס NLP מתמקד בשלושה מוטיבים מרכזיים: הצורה שבה אנחנו מתקשרים עם הסביבה, דרכים להעצמה אישית שלנו, וכן הפרקטיקה – כלומר, איך לבצע את התיאוריה של NLP בחיים שלנו. אחד מהמודלים המרכזיים, אשר מופיע בתוך קורס NLP, הוא המודל של ד"ר מילטון אריקסון. ד"ר אריקסון פיתח מודל מרכזי מאד בתחום של תקשורת בין-אישית, על-פיו ניתן ליצור שפה מיוחדת, אשר יוצרת הסכמה בין הסובבים אותך. כחלק מהחומרים של קורס NLP, כמובן שמדובר במרכיב מרכזי מאד בקורס.

NLP ומכללת קגן

מכללת קגן נחשבת כמכללה מובילה בתחומה בישראל לתחום של NLP, ומציעה לכם קורס NLP מסוגים שונים, הם למתחילים והם למתקדמים. למכללת קגן ניסיון רב, שהינו למעלה מ 13 שנים בתחום, ומציע לכם את מיטב הסגל, אשר יעביר לכם קורס NLP מקצועי ומרגש שישנה את חייכם מהקצה אל הקצה. בזכות קורס NLP תוכלו לשפר את חייכם בכל מובן אפשרי, ולמצוא תשובות לשאלות שאולי לא ידעתן אפילו שקיימות אצלכם. אם אתם רוצים לשפר את רמת חייכם, ומרגישים שאתם פתוחים להתנסות בחוויה חדשה שתרגיע אתכם, תכווין אתכם, ותחדד את החשיבה שלכם – פנו עוד היום אל מכללת קגן, ובדקו איזה קורס NLP יכול להתאים לכם.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנטץ לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEOץcoץil

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.