אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מכונות תפירה- כל הדגמים, כל המחירים

איזה כיף זה לדעת לתפור. כמה קל כשיש אפשרות לעצב לבד רהיטים ובגדים. רבים חושבים לאמץ את התפירה כתחביב, ובדרך כלל אחד הצעדים הראשונים לאימוץ התחביב המיוחד הזה הוא רכישת מכונת תפירה ביתית. השוק מציע מכונות תפירה בסוגים ובמחירים שונים. כדי שלא תלכו לאיבוד בין כל ההיצע החלטנו לעשות לכם קצת סדר. איך תדעו לבחור את המכונה שלכם מבין המגוון הרחש של מכונות התפירה.

מכונות תפירה – איך אמצא את מכונת התפירה שלי?

1.    מכונות תפירה בעלות מספר תכונות: יש מכונות תפירה שיודעות לתפור תפרים מסובכים כמו רקמות, קישוטים, תפרי זיג זג, תפירת אפליקציות ועוד. השוק מציע מכונות תפירה שמכילות יותר מעשרים תכונות. לא תמיד כדאי להתפתות ולקנות מכונות תפירה משוכללות. אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מכונות תפירה שתצטרכו לעבור קורס יקר רק כדי ללמוד איך להפעיל אותן.2.    מכונות תפירה אוברלוק: תפירת אוברלוק היא תפירה מיוחדת המחברת וסוגרת בדים פרומים. מכונות תפירה אוברלוק אלו הן מכונות מקצועיות יותר המאפשרות ליצור מוצר איכותי, מקצועי ושלם יותר.למי שמעוניין להגדיל לעשות ולהקפיד יותר על הגימורים, מומלץ לרכוש מכונות תפירה אוברלוק נפרדות. מי שפחות דקדקני ופחות מקפיד על הפרטים הקטנים יוכל להסתפק בפונקצית האוברלוק הקיימות בתוך מכונות תפירה ביתיות.3.    מכונות תפירה היי טק – החידושים הטכנולוגיים הגיעו גם אל עולם מכונות התפירה. כיום ניתן למצוא גם מכונות תפירה משוכללות ודיגיטליות מתוצרת אסיה. מכונות תפירה מסוג זה מתאפיינות בעיקר בעובדה שמרבית הפעולות הידניות הוחלפו על ידי מסך מגע קטן. לרוב, מכונות תפירה דיגיטליות יהיו יקרות יותר מאשר מכונות תפירה אנלוגיות. אם אתם חובבי קדמה ואתם מסתדרים טוב עם מחשבים לכו על זה. אם מחשבים מרתיעים אתכם ואתם קוראים לילדים בכל פעם שיש לכם תקלה במחשב, לכו על מכונות תפירה פשוטות יותר.4.    מותגים: גם בעולם של מכונות תפירה המותגים מדברים בעד עצמם. מותגים של מכונות תפירה לרוב מעידים על איכות, ממש כמו מותגים של רכבים, בגדים, נעליים, ושאר חפצים שונים. היצרנים הגדולים של מכונות תפירה הם המותגים הבאים:-    Bernina  - הרשת השוויצרית משווקת מכונות תפירה כבר למעלה ממאה שנה. מדובר במותג מוכר וידוע בעולם מכונות התפירה.-    Pfaff – מותג גרמני לייצור מכונות תפירה, נחשב לאחד המותגים האמינים.-    Singer – מותג אמריקאי מצליח ביותר, הרולס רויס של מכונות תפירה בארץ ובעולם.-    Janome – מותג יפני של מכונות תפירה המציע בעיקר מכונות תפירה ממוחשבות.

איך בוחרים מכונות תפירה ומה המחירים?

המחירים של מכונות תפירה נעים בין מאות לעשרות אלפי שקלים. ניתן למצוא מכונות תפירה איכותיות גם באתרי יד שנייה. חשוב לדעת מה השימושים הנדרשים שלשמם אתם מתעניינים בקניית מכונות תפירה. רק לאחר שבחנתם את עצמכם ואת ייעודן של מכונות תפירה בהם אתם מתעניינים, גשו למלאכת השוואת המחירים, שכן ברור כי מכונות תפירה מקצועיות המיועדות למתפרות ולעבודה אינטנסיבית, יעלו משמעותית יקר יותר מאשר מכונות תפירה ביתיות, אשר מיועדות לפעולות קצרות מדי שבוע, וללא דרישות מיוחדות לעבודה נמרצת וארוכה במהלך ימי השבוע.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.