אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משתלות במרכז ובשרון

 

משתלות בשרון מצטיינות בשטחי צמחייה נרחבים המחולקים למתחמים שונים לפי סוגי הצמחיה: באופן זה תוכלו למצוא בשטח משתלות בשרון אזורי צמחיה ופרחים, אזורי עצים – בוגרים, עצי פרי ונוי, וכמו כן משתלה בשרון תציע לכם מתחמים של אביזרי נוי ותוספות לגינה כמו אבנים וסלעים, חיפויים ומרצפות, כדי חרס וכדים צבעוניים, עציצים ודליי פרחים ואדניות.

באזורי עצים של משתלות בשרון תוכלו למצוא עצי פרי כמו עצי הדר ורימונים ; היצע ההדרים של משתלות בשרון מכיל עצי תפוזים וקלמנטינות מסוגים שונים. עצי התפוזים של משתלות בשרון כוללים את תפוזי השמוטי המוכרים, תפוזי וושינגטון נוחים לקילוף וטעימים למאכל, ובסוף העונה – את תפוזי הולנסיה הידועים בעסיסיותם ולכן מתאימים מאד לסחיטת מיצים. הדרים נוספים של משתלות בשרון הן כמובן הקלמנטינות המופיעות גם הן בזנים שונים כמו זן המיכל המתוק והעסיסי וקלמנטינת האור שעץ הפרי שלה מתאפיין בגודל בינוני.

 

גם משתלות במרכז יציעו לכם שטחים נרחבים של צמחייה, פרי ונוי – חלקן משתרעות אפילו על גבי עשרות דונמים.

קיימים עצי משתלה שהן מסוג טרופי וסוב טרופי ודוגמה לכך היא עץ המנגו המצטיין גם בפרי בשרני מתוק וטעים וגם בקלות היחסית שבה ניתן לגדל פרי זה בגינה או בבוסתן. עצי מנגו של משתלות במרכז ניתן למצוא בסוגים שונים כמו סוג המיה הידוע המתאפיין במתיקות ומרקם חלק. רוב צמחית המנגו מתנשאת לגובה רב – לעיתים עד חמישה מטרים , אך חלק מן העצים הם בעלי גובה בינוני יותר. עצי הרימון של משתלות במרכז יכולים לשמש גם לנוי וגם נותנים פרי טעים ובריא ביותר. חשיבותו של עץ הרימון גם בכך שאינו דורש תנאים מיוחדים ומסוגל לשגשג כמעט בכל תנאי מזג אויר, ובכל תנאי קרקע והשקייה. בגלל סגולותיו הייחודיות של הרימון וגם בגלל היכולת לשתול ולגדל את הפרי בכל עונות השנה, נפוצה כיום שתילת העץ בשטחים רבים וביניהם – שטחים של משתלה. בשטחן של משתלה קיימות שורות של שתילי רימון צעירים שעם הבשלתם יציעו לכם משתלות במרכז שתילת מטעים ושתילה בכמויות מסחריות.


אודות מחבר המאמר

אסק4

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.