אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחירה חופשית

בבואנו לבחור מוצרים לתינוק אנחנו נתקלים בעצובים שונים, תכונות שונות וחומרים שונים. לא תמיד המוכר בחנות או אתר האינטרנט נותן לנו תמונה רחבה על ההבדלים בין המוצרים, על טיבם ועל המחיר הטוב ביותר. מוכרים ובעלי עסקים מונעים על ידי תכתיבים כלכליים שלא תמיד מותאמים לצרכים של הלקוח. בדיוק בשביל זה חשוב להכיר את הכוחות בשוק העמוס והצבעוני הזה.

ישנן שלוש חברות עיקריות המספקות לכם, ההורים, מוצרי תינוקות:

·         OKIEDOG – חברה זו היא גרמנית במקור והיא מייצרת כמעט כל מה שקשור לתינוקות וילדים. משחקים, תיקי החתלה, מנשאים, תיקי עגלה, צעצועים ועוד ועוד. חברת OKEIDOG מתגאה בעיצוב הצבעוני שלה ושמה לב לחווית הלקוח וחווית ההורות. באתר הבית שלהם תוכלו למצוא את ה"אני מאמין" של החברה הכולל הבטחה לאיכות גבוהה במיוחד, לבטיחות ובעיקר, לכיף. העיצובים של החברה מפתיעים ומשעשעים ולא תמיד תואמים את הציפייה של ההורים אך תמיד מלהיבים את הילדים. החברה מתגאה בעצמאות שלה וביחס עם הלקוחות בכל העולם.

·         JU JU BE – חברה זו מתגאה בעיצובים החכמים שלה. לטענתם, הם חשבו על כל הפרטים שיקלו על ההורה לסחוב את ילדו או את המוצרים הנלווים לתינוק. חברה זו מתמחה בתיקים בעלי עיצוב קלאסי ומתחדשת כל הזמן. ייחוד נוסף של חברה זו הוא החשיבה הסוציאלית שלה. מכל תיק שנמכר בעולם מופרש סכום כסף לטובת ארגונים כגון הרשות למלחמה בסרטן, איידס וילדים נזקקים. החברה מחוברת לצד הירוק והאקולוגי המתפתח ומתגאה ביצירתיות הטכנית של המוצרים שלה.

·         GITTABAGS- חברה זו המתעסקת בכל סוגי התיקים שהילד צריך מתיקי החתלה ועד לתיקי עגלה ומנשאים היא חברה ישראלית, כחול לבן בעיצובה שלחגית נאמו גורני, בוקרת המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל. זוהי חברה חדשה יחסית הפועלת בשוק קרוב לשש שנים ומתגאה בדינמיות שלה ובעיצובים האמנותיים. גיטהבגס בישראל הפך שם נרדף לתיקי החתלה מה שמראה על ההצלחה של החברה.

אז איך בוחרים? מה הכי טוב?

ובכן לשאלה הזו אין ממש תשובה אולם חשוב שתכירו את החברות הללו ומה שמייחד אותם. במידה ואתם פטריוטים אוהבי הארץ ייתכן שתעדיפו תיקי גיטה בגס על אף שאולי הם יותר יקרים. במידה ואתם אנשים חברתיים סביר להניח שתבחרו בתיקי JU JU BE ותתרמו את שלכם לחברה מתוקנת יותר. אם אתם שמים דגש על כיף וצבעוניות ככל הנראה מוצרי התינוקות של חברת OKIEDOG ידברו אליכם יותר.

מעבר לכל זה, הבטיחות והאיכות עומדים מעל הכל. בדקו היטב את תו האיכות ואת הנוחות שהמוצר מאפשר לכם. בשורה התחתונה הפונקצונאליות של המוצר היא זו שמשנה באמת. בהצלחה.


אודות מחבר המאמר

GreenWeb כותבים על מגוון מוצרי תינוקות, תיקי החתלה, מדבקות קיר ועוד. את כל המוצרים תוכלו לרכוש באתר סודות, דברים יפים לקטנים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.