אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השוואת ביטוח נסיעות מכבי מול מול כללית מושלם

כשאתם נוסעים לחו"ל אתם רוצים שיהיה לכם שקט נפשי בכל הקשור לטיפול בתקלות אפשריות. זה יכול להתחיל בכרטיסי טיסה שבוטלו שלא בשליטתכם, להמשיך במטען שנגנב או ניזוק אבל בעיקר, ביטוח נסיעות איכותי נותן לכם פתרון יעיל במקרים של בעיה רפואית. מטיפול חירום בשיניים ועד לא עלינו לניתוחים או חילוצים רפואיים יקרים. כאשר אתם בארץ אתם מבוטחים דרך אחת מקופות החוליםף מכבי, כללית, מאוחדת או לאומית. ברגע שכף רגלכם עוזבת את הארץ הביטוח הרפואי לא מכוסה יותר ואתם בבעיה שבשעת צרה יכולה להיות מאוד מהותית. בארץ אתם רגילים לקבל את רובם המוחלט של השירותים הרפואיים בעלויות מאוד נמוכות. ניתן לומר בהכללה ששרותי הבריאות הם עממים. בחו"ל ובעיקר במערב אירופה וארה"ב, שירותים רפואיים הם דבר יקר למדי ובמקרים מסובכים אף יקר בצורה קיצונית. רק אם תצאו מהארץ עם ביטוח איכותי תוכלו להתמודד בצורה מיטבית עם כל צרה שלא תבוא.

ישנם בארץ לא מעט גופים שמספקים ביטוח נסיעות בינם ניתן למנות את ביטוח נסיעות מכבי  או את המוצר הביטוחי ביטוח נסיעות כללית שניהם ניתנים ע"י קופות החולים המובילות מכבי ושרותי בריאות כללית. כמו כן ישנן חברות ביטוח כמו הראל וכלל שמספקות ביטוח איכותי, אבל בעיקר אתם מכירים את הביטוח אותו מספקות בחינם כל חברות האשראי לבעלי כרטיסי אשראי בנילאומיים. יש לציין שהכיסוי הביטוחי הניתן לבעלי הבעלי הכרטיסים מופחת לעומת ביטוחים אחרים.

ביטוח נסיעות מורכב מביטוח הנותן כיסוי למקרה של בעיה רפואית וביטוח הנותן מענה למקרה של אובדן או נזק לרכוש. אתם חייבים לתפור את הביטוח בדיוק לפי הצרכים שלכם על מנת שיתן לכם מענה איכותי בשעת צרה. לדוגמא צרכיה של משפחה עם שני ילדים קטנים הנוסעת לטיול ארוך בארה"ב שונים לחלוטין מהצרכים של איש עסקים הנוסע לנסיעה עסקית כשברשותו ציוד יקר ערך

כאשר אתם עומדים לרכוש ביטוח נסיעות התפור בדיוק למידותיכם שימו לב למספר פרטים אישיים:

המצב הבריאותי של כל הנוסעים בעיקר אם סובלים מבעיות או מחלות כגון אסטמה, אלרגיות מיוחדות או מחלות כמו סכרת, בעיות לב או סרטן. אתם חייבים לדווח לסוכן הביטוח על מנת שיתן לכם פתרון רלוונטי

רשימה של תרופות מרשם אותם לוקחים קבוע המשתתפים בנסיעה ובאיזה מצב הם לוקחים אותן. תרופות עלולות להיות מאוד יקרות ואם נתקעים במדינה זרה ללא התרופה זה בהחלט סיטואציה לא נעימה.

אם אחד מהנוסעים עבר טיפול רפואי משמעותי או אושפז בחצי שנה האחרונה חשוב לדווח על כך לסוכן הביטוח.

חשוב לכם להכין רשימה של מדינות בהן אתם עומדים לבקר. הפתרונות בכל מדינה הם לא בהכרח זהים ויותר מכך במדינות עולם שלישי כדוגמת הודו, סין או כמה ממדינות דרום אמריקה מאוד לא טרוויאלי למצוא פתרון רפואי הולם. חשוב שתחשבו על כך מראש ותתיעצו עם סוכן הביטוח שלכם

אם בנסיעה עומדות להיות משולבות פעילויות אקסטרים כגון טיפוס צוקים, צניחה חופשית או רפטינג חשוב לשים לב לכך על מנת שבביטוח הנסיעות ילקח בחשבון חילוץ רפואי שיתן פתרון רלוונטי בשעת צרה.


אודות מחבר המאמר

מומחה לביטוח

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.