אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גם אנשים מבוגרים משתמשים בפלאפון

 

כיום ישנו פלאפון לאנשים מבוגרים, הפלאפון מתאים למי שאינם מסוגלים להשתמש במכשירים טכנולוגיים מתקדמים והנו מותאם לשימוש של אנשים מבוגרים.

 

אנשים המגיעים לדיור מוגן או שחיים בגפם בשל גילם המבוגר יכולים לעשות שימוש בפלאפון למבוגרים, פלאפון מותאם למבוגרים הוא כזה הכולל כפתורי לחיצה גדולים וקלים לשימוש, בזכות הכפתורים הגדולים גם מי שאינם בקיאים בטכנולוגיה מתקדמת או אף לא מבינים אותה יכולים לעשות שימוש בפלאפון למבוגרים שכן הוא דומה יותר לטלפון אלחוטי מאשר לפלאפון מבחינת קלות השימוש ויצירת השיחה.

 

פלאפון למבוגרים כולל הגברה הולמת גם למי שאינם שומעים כבימים עברו, כך למשל הפלאפון למבוגרים כולל הגברה עד לקול חזק באופן יחסי כך שגם אם הפלאפון מוטמן בתיק או ממוקם בחדר אחר יוכלו מי ששמיעתם לא מיטבית לשמוע אותו ברחבי דירת המגורים.

 

הפלאפון למבוגרים מעוצב באופן נוח לשימוש, כך שגם מי שמתקשים באחיזה של מכשירים קטנים יוכלו לאוחזו בקלות יחסית ואף לקיים בעזרתו שיחות עם מי שקרובים להם. זאת בזכות עיצוב מיוחד המותאם לאנשים מבוגרים, אשר נוסה במספר ארצות.

 

חשוב לציין שבמדינות רבות עושים שימוש בפלאפונים למבוגרים, בישראל לא הוכנס הפלאפון למבוגרים לשימוש בשל מצב של כשל שוק, לא השתלם לחברות להכניס מוצר זה בגלל מחשבה שקהל היעד של הפלאפון למבוגרים אינו גדול מספיק ואינו רווחי בשל מיעוט השיחות שהם מבצעים ובשל כוח כלכלי לא מספק, הנחה שהוכחה כשגויה בשווקים בחו"ל.

 

הפלאפון למבוגרים כולל גם כפתור מצוקה שנועד להתריע למכרים במצב הצורך. כך, הפלאפון למבוגרים מתקשר בעת לחיצה על כפתור המצוקה לחמישה מספרים המוגדרים אצלו וכן שולח הודעות SMS לחמישה אנשים המוגדרים אצלו בזיכרון באופן אוטומטי כך יכולים להגיע הקרובים לבעל הפלאפון ולסייע לו במידת הצורך.

 

הפלאפון למבוגרים כולל גם כפתור נעילה, הנועד למנוע שיחות לא נדרשות, ללא צורך ללחוץ על קוד מסובך. כפתור הנעילה הוא מתג, המאפשר גם למי שיש לו רתיעה ממכשירים טכנולוגים מסובכים לעשות בו שימוש בקלות יחסית.

 

הפלאפון למבוגרים נכנס לישראל בשנה האחרונה, קודם כל לבתי אבות ולמקבצי דיור מוגן אשר ביצעו רכישות שלו באופן מאורגן מחו"ל, הבעיה הייתה שהפלאפון למבוגרים לא תמך בעברית. כיום ניתן לרכוש את הפלאפון למבוגרים בישראל והוא אף תומך בשפה העברית.

 

הסלולרי למבוגרים כולל מספר אפשרויות נוספות המותאמות לאנשים מבוגרים, בהם, מלבד העיצוב הנוח, גם מסך גדול המאפשר ראייה נוחה של מי שאליהם התקשרנו, וכן יישומים פיזיים יותר כמו פנס המחובר לפאלפון למבוגרים ואשר נועד לסייע למשתמשים בשעות החשכה.

 

אתר נייד פור יו, משווק פלאפון למבוגרים בשיטה של ייבוא מקבלים מהיצרנים בחו"ל לצרכן בישראל, כאשר הפלאפונים מגיעים בקיט המקורי כאילו נרכשו אצל חברות הסלולר אבל במחירים זולים יותר המתאפשרים כתוצאה מצמצום עלויות שיווק והתאמה לרגולציה מכבידה.


אודות מחבר המאמר

Nayad4u - טלפון סלולרי מהיבואן לצרכן!!!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.