אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרחים, זרים מתוקים ועונות השנה

 

עונות השנה ופרחים

מי מאיתנו לא אוהב לקבל משלוחי פרחים? כולם אוהבים ומתרגשים לנוכח מחווה שכזו. במהלך כל ימות השנה נהוג לשלוח משלוחי פרחים ליקירנו. ישנן עונות אשר מתאימות עוד יותר משאר העונות, למשלוחי פרחים למשל חורף ואביב. לעונות מסויימות יש יתרונות על פני עונות אחרות. למה דווקא העונות האלה? מייד תגלו.

 

חורף ומשלוחי פרחים

בחורף האוויר נקי יותר, הטמפרטורה נמוכה וקרירה, ויורדים גשמי ברכה. בחורף אנו נוטים לבלות הרבה יותר זמן בבית בחיק המשפחה. רובנו נהנים לרבוץ מול הטלוויזיה, עם כוס קפה ביד ולהתכרבל מתחת לפוך. משלוחי פרחים בחורף הם אידיאלים. קל יותר לוודא שמקבל משלוחי הפרחים נמצא בבית, וגם ההפתעה תהיה עוד יותר גדולה עבורו. אחרי הכל אין דבר יותר משמח מלקבל משלוחי פרחים ביום סגרירי ואפור.

 

אביב ומשלוחי פרחים

האביב היא העונה בה הצמחים והפרחים פורחים ומלבלבים במלוא הדרם. אביב הוא גם העונה בה חל חג הפסח, שזו סיבה בפני עצמה למשלוחי פרחים חגיגיים למארח. באביב גם חל יום האישה הבינלאומי. בעונה זו מגוון רחב של פרחים עונתיים פורחים, וזו הזדמנות מצוינת לבצע משלוחי פרחים לבת הזוג, לאם או לכל אדם יקר אחר. האביב מסמל פריחה והתחדשות, ומשלוחי פרחים בדיוק מתאימים לכך.

 

זרים מתוקים

אם החלטתם שאתם רוצים לגוון לבצע משלוח מיוחד לאדם קרוב, יש לנו בשבילכם רעיון מצוין- זרים מתוקים. זרים מתוקים כשמם הם, מכילים שוקולדים וסוכריות. מדובר בעצם בזר של ממש, העטוף לעיתים בנייר צלופן, או סרט, ומגיע בתוך כלי מיוחד. הזרים מורכבים מגבעולים שהם בעצם מקלות שבחלק העליון שלהם נמצא הפרח ובתוכו מסתתר פרלין או ממתק. כל אשר נותר לכם לבחור הוא, האם לבצע משלוחי פרחים או זרים מתוקים.


אודות מחבר המאמר

www.flowers123.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.