אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עומדים לפני חתונה? בר מצוה? ברית? יום הולדת לילד? מסיבה?

חתונה? בר מצווה? פרסם מכרז וקבל הצעות

פורטל "מפיקים" הוא פורטל המאגד בתוכו עשרות ספקים מתחום האירועים (ליצנים, דיג'יי, קייטרינג, מעצבי אירועים, מפעילים לימי הולדת, צלמי אירועים ועוד ועוד) שמתחרים על שירותיו וליבו של הגולש. ההרשמה לפורטל לא כרוכה בתשלום והיא לגמרי בחינם* לכל הלקוחות ולכל הספקים.

 

חיים נוחים יותר לגולשים

הפורטל "מפיקים" מאפשר לכם לפתוח מכרז באתר (בחינם!), לקבל הצעות מספקים שונים ולבחור את ההצעה הטובה ביותר תוך כדי שמירה על דיסקרטיות מרבית שתבטיח שהפרטים שלכם לא יגיעו לספקים, אלא יהיו שמורים במערכת.

למה כן? כמה פעמים לקחתם על עצמכם להפיק אירוע (חתונה, בר מצווה, בת מצווה, יום הולדת, חינה, ברית וכו') ומצאתם את עצמכם מתרוצצים בתסכול, עייפות ועצבים אחרי הספקים השונים (צלמי אירועים, אולמות אירועים, עיצוב אירועים, קייטרינג, ליצנים, הפעלות לימי הולדת...)?

יותר עבודה לספקים

כמה פעמים שאלתם את עצמכם את שאלת מיליון הדולר, זו שכל בעל עסק שואל את עצמו: "איך אני משיג לקוחות חדשים"?

ואנחנו עונים:: הפורטל "מפיקים" מאפשר לכם להתרווח על כיסא המחשב, להירשם, להזין את פרטי העסק שלכם (בחינם!) ולקבל ים של הצעות מהגולשים השונים המעוניינים בשירותים שלכם!

אנשי המקצוע הטובים ביותר

כל ספק שנבחר על ידי הפורטל "מפיקים" נבחר בפינצטה על מנת שאתם (הגולשים) תוכלו לבחור את הספק המועדף עליכם מבין אנשי המקצוע הטובים ביותר. הספקים שמציעים את שירותיהם בפורטל עוברים סינון ונבדקים בשבע עיניים.

בשורה התחתונה- כולם מרוויחים

הייחוד של הפורטל מתבטא בכך שככל שיצטרפו אליו יותר גולשים ויותר ספקים כך שני הצדדים יוכלו ליהנות זה מזה. הפורטל נוח למשתמש, ידידותי ואינו מצריך שום ידע מוקדם מלבד ישיבה של מספר דקות על הכיסא ומילוי פרטים. נשמח אם תנסו אותנו. זה עובד!

מספיק דיבורים, קדימה לעבודה! אז אחרי שהבנתם שבפורטל "מפיקים" כווווולם מרוויחים, קדימה, רבוטה לעבודה! אנחנו מחכים לכם הגולשים, שתירשמו, תתרווחו על כסא המחשב שלכם ותבחרו לכם בנחת ספק מהרשימה. ולכם הספקים, אם אתם לא רוצים שספק אחר יקדים אתכם, צרו איתנו קשר והיו מוכנים למבול של הצעות!


אודות מחבר המאמר

צוות אתר מפיקים

http://www.mafikim.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.