אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צעדים אחרונים לפני רכישת שער חשמלי

 

לרבים מאיתנו יוצא לנסות ולהשוות מחירים בין מוצרים שונים, כמו בגישתנו לרכוש רכב חדש אנו יודעים להבחין בין עיקר לטפל, בין החשוב לזניח ובין מחיר זול למחיר משתלם ובכל זאת כשאנו מבקשים הצעת מחיר לשער חשמלי מצליחים הספקים השונים לערער את ביטחוננו ולספר ביתרונו של מוצר אחד על פני המוצר האחר שמוכר המתחרה ובצורה הפוכה שומעים דבר זהה מהמתחרה על המוצר של הראשון, מהם הכללים הבסיסיים שיש לקבל כדי להבחין ולהשוות בין שתי הצעות מחיר שעל פניו נראות זהות אך פערי המחיר בין שתיהן גבוהה מחמישה עשר אחוזים ויותר.

 ראשית חשוב לקרוא את כל ההצעות מחיר מילה במילה ונסות ולהבינם, בדף הצעת מחיר של חברה רצינית, ניתן למצוא את מירב הפרטים בצורה ברורה ומפורטת ובכלל זה יהיה מצוין את סוג השער המסופק, מאיזה חומרים הוא עשוי ברמה של פרטי פרטים, איזה מנוע לשער חשמלי צריך להתקין לשער שכזה, ארץ יצור המנוע, אם הוא מנוע אלקטרו מכאני או הידראולי המתאים למספר החניות שברשותכם. אם קיבלתם הצעה שאינה מפורטת קרוב לוודאי שיש בה עוקץ, לא פעם נראו שתי הצעות מחיר זהות אך ההצעה הזולה אשר לא צוין בה את סוג המנוע המסופק התברר כי התכוונו למנוע מסוג אלקטרו מכאני המתאים למספר מצומצם של פתיחות בעוד החברה המתחרה שסיפקה מנוע הידראולי המתאים למספר פתיחות בלתי מוגבל כפי שנדרש עפ"י הנתונים הטכניים אשר נמסרו על ידי הלקוח.

 

מניסיון מומלץ לכם לקחת בעירבון מוגבל איש מכירות המיטיב להשמיץ את החברה המתחרה ואת מוצריה, חברה רצינית יודעת ליחצן את מוצריה אשר היא מאמינה בהם וחברה רצינית לא תנסה להשמיץ מוצר או חברה מתחרה. חברה רצינית גם לא תיסחף להשמיץ מתחרים כי היא מודעת בביטחון איזה מוצרי איכות היא מוכרת ביחס לחברות מתחרות. יש להיזהר  מחברה המוכנה להשוות פערי מחיר גבוהים, חברה שכזו אינה רצינית כלל ובהזדמנות הראשונה שיזדמן לה היא תגבה מלקוחותיה שרות במחיר מופקע. יש גם להיזהר מחברות המנסות להבהיל את הלקוחות לבל יתקינו אצל המתחרים, אלו חברות של נוכלים המצליחים להטעות לקוחות תמימים בטענות שקריות בהקשר לתו תקן לשערים חשמליים ומנצלים את בורותו של הלקוח בתחום השערים החשמליים. אל תסחפו אחרי חברה ששלטיה מפוזרים ברחבי העיר על שערים, מומלץ לכם להתקשר בשעת ערב מאוחרת לחברות שערים שונות ולבדוק באיזו חברת שערים תקבלו מענה אנושי ומקצועי, זה בהחלט יסייע לכם לבחור את החברה הטובה ביותר, שערים חשמליים.  


אודות מחבר המאמר

 

הראל אשד,מנכ"ל שערים בע"מ מקבוצת מנופי אבי מומחה בתחום דלתות אוטומטיותשערים חשמליים ומחסומי חניה.

לפרטים נוספים טלפון: 03-6545000

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.