אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

היתרונות הבריאותיים של כורסאות עיסוי

בסוף יום מפרך וארוך אין משהו מענג יותר מעיסוי. רק חבל שקודם צריך לחפש מעסה מוסמך, וכמובן שצריך למצוא את הזמן לקבוע תור ולהגיע למקום. בימיינו אנו מחפשים סיפוקים מידיים בגלל הזמן המוגבל שיש לנו להנאות בין שלל העיסוקים הרבים. מה גם שטיפול חוזר אצל מטפל מוסמך יכול לעלות הרבה כסף.

על היתרונות הבריאותיים המתקבלים מעיסוי אם ממעסה או מכורסאות עיסוי אין עוררין. עיסוי טוב אמור לשחרר את הגב ולהרפות את המתיחות בשרירים ממאמצי היומיום. כורסאות העיסוי של זמננו מצוידות בטכנולוגית עיסוי שהיא הרבה יותר מסתם ליטוף הגב, הן מאפשרות גם עיסוי בשוקיים ובכפות הרגליים.

בהחלט ניתן להגיד שעם התקדמות הטכנולוגיה ההבדל באיכות העיסוי המתקבל מכורסאות עיסוי לבין מעסה מקצועי אינו גדול אם בכלל קיים. המוטיב המרכזי בעיסוי הינו ריכוך השרירים לזמן ארוך מספיק על מנת לאפשר את רגיעתם, כאשר יש לכם כורסת עיסוי בבית אתם חופשיים להשתמש בה בכל זמן שרק תירצו. אחת ממטרות העיסוי הינה הגברת זרימת הדם בשרירים. הגברת זרימת הדם מאפשרת אספקת חמצן ומינרלים מוגברת לרקמות הגוף וכך מסייעת בניקוי רעלנים הנוצרים בעבודת שרירים מאומצת. הפעלת לחץ על השרירים מגדילה את גמישותם ומורידה את הכאב שנוצר בעקבות פעילות פיזית משמעותית, וכן עיסוי מקטין את היווצרות הכאבים האלה.   עיסוי מגדיל את גמישות הגוף וכן מונע התכווצויות שרירים, ובכך מאפשר אי פגיעה בתפקוד. עיסוי משפר את הרגשתנו על ידי שיחרור אנדורופינים שהם אותם כימיקלים הנוצרים באופן טבעי במוח ומסיעים בשיכוח כאבים ושיפור מצב הרוח בדומה לאופיאטים. כימיקלים אלו משתחררים גם בעת פעילות גופנית.

יתרון ברור של כורסאות עיסוי הוא כמובן העובדה שכורסה זו משחקת תפקיד כפול גם ככורסת טלויזיה. האפשרות להתפנק בסוף היום מול טלויזיה עם כורסאות טלויזיה שלה גם יכולות עיסוי המשולבות בה, נעימה בדיוק כמו שהיא נשמעת. גם כאשר מנגנוני העיסוי השונים לא בפעולה עדיין מדובר בכורסה נוחה תומכת ומפנקת, המאפשרת הרגעות מושלמת מכל הכיוונים.

לכן כאשר אתם חושבים בפעם הבאה ללכת למעסה כדאי לכם אולי לבחון רכישה של כורסת עיסוי, שלמעשה תמורת ההשקעה תשפר את איכות חייכם על ידי עיסוי מרגיע ומפנק, לאורך זמן ובלי לקבוע תורים ונסיעות.


אודות מחבר המאמר

חברת ד"ר גב הינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים.

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות, כורסאות T.V ,כורסאות עיסוי, מזרונים, מיטות, כריות שינה, מכשירי ומוצרי טיפוח ויופי, מתנות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.