אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בית אבות סיעודי לגיל הזהב

 

כאשר מגיע שלב בו אדם זקוק לבית אבות בין אם זה לתקופה קצרה לצורך אשפוז סיעודי או לתקופה ממושכת יותר הדבר אינו פשוט. חשוב לדעת מהם התנאים השונים שמציע בית אבות סיעודי ולמה זכאי הקשיש כאשר הוא מתאשפז במקום. מאמר זה יסביר מעט את ההבדל בין בית אבות סיעודי לבין בית אבות רגיל וירחיב מה כולל אשפוז סיעודי ובמה הדבר כרוך.

ההבדל בין בית אבות סיעודי לבית אבות

בית אבות רגיל הוא בית אבות שמגיעים אליו קשישים שיצאו לפנסיה ומחפשים מקום חדש לגור בו. פעמים רבות הדבר קורה לאחר שאחד מבני הזוג נפטר ותחושת הבדידות גוברת. מקום כמו בית אבות יכול לספק חוגים שונים, מפגשים עם אנשים בני אותו הגיל ופינוקים נוספים שיכולים להנעים את זמנם של הקשישים בנעימים.

לרוב, בית אבות מציע מגוון שירותים שאוכלוסיית הקשישים מחפשת במקום אחד כמו אחיות מוסמכות, עובדות סוציאליות, פיזיותרפיה ועוד. בית אבות סיעודי זהו בית אבות שמקדיש עצמו לקשישים שכבר אינם מסוגלים לטפל בעצמם לבד. מקרים בהם הקשישים זקוקים לתרופות במינונים מסוימים שהם לאו דווקא זוכרים לקחת, קושי בתנועה, בזיכרון, ביכולת השמירה על ההיגיינה ועוד. בית אבות סיעודי הינו בית אבות מקצועי שמסייע לאותם קשישים להזדקן בכבוד יחד עם השגחה צמודה וצוות רפואי קרוב.

בית אבות סיעודי – הדרך הטובה ביותר להחלמה מניתוח

לעיתים, קשישים זקוקים לניתוח ואת שלב ההחלמה הם מתקשים לעשות בבית, בעיקר אם מדובר בשלב החלמה ממושך. בית אבות סיעודי מציע אפשרות החלמה מניתוח על ידי אשפוז סיעודי זמני בתוך בית האבות. החלמה מניתוח שנעשית במקום כזה הינה החלמה מקצועית שמעניקה שקט רב לבני המשפחה וביטחון לקשיש כי דואגים ומטפלים בו 24 שעות ביממה.

מה כולל אשפוז סיעודי?

אשפוז סיעודי כולל העמדת צוות רפואי 24 שעות כולל השגחה בלילה. ליד כל מיטה מוצמד לחצן מצוקה אותו יכול להפעיל הקשיש בעת הצורך. אשפוז סיעודי יכול להציע חדרים יחסית רחבים במידה והקשיש זקוק לכיסא גלגלים בחדר וסיוע בשמירה על ההיגיינה הבסיסית של הקשיש במידה וישנו צורך. בנוסף, ישנה השגחה רפואית על התרופות והמינון שהקשיש זקוק והשגחה כוללת כדי שתהליך ההחלמה מניתוח יעשה בצורה האופטימאלית ביותר.


אודות מחבר המאמר

מועדון גיל זהב בפייסבוק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.