אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השכרת מתנפחים -פתרון קל ונוח לאירוע

מתקנים מתנפחים עשויים מבד אטום היוצר חלל אויר, חלל האויר מתמלא בזרם אויר מתמשך באמצעות  מפוח חשמלי שגורם לו להשאר בצורתו המקורית גם כאשר מופעל עליו לחץ. כיום ישנם סוגי שונים של מתנפחים בשוק, הידועים באיכותם הם מתקנים מתנפחים העשויים מבד שמשונית שזהו בד חזק ביותר.

השכרת מתקן מתנפח מיועד כמובן לילדים, אך לא רק להם. המתנפחים מיועדים ומתאימים גם למבוגרים. ויכולים להוות אטרקציה בלתי שגרתית ושוברת שגרה בימי גיבוש לעובדים, ימי הולדת למבוגרים ועוד..כאשר הנכם שוכרים מתקן יש להתאימו לאופי האירוע, גודל השטח, כמות המשתתפים וכמובן קהל לו מיועד המתקן.

כמוכן, חשוב לדאוג למיקום המתקן. ניתן למקמו ביבשה- בחצר הבית, גני ילדים, בתי ספר, גני אירועים ועוד. עם זאת ישנם מתקנים המיועדים למים אותם ניתן למקם בבריכה או בים.

השכרת מתנפחים כדאית ביותר, כיוון שאין צורך לרכוש את המוצר במחירו המלא והיקר, אלא ניתן להנות מהמתקן ואף בכמה מתקנים כאטרקציה בכל אירוע שתבחרו במחיר משתלם ןנמוך בהרבה מזה של רכישת מתקן מתנפח חדש.

השכרת מתנפחים אינה עניין מסובך כלל. כיום ישנן חברות הפקת אירועים המגיעות לאירוע ומתפעלות את המתקן, ומהצד השני ישנן חברות רבות השוכרות את המתקן לזמן מוקצב שנקבע מראש, הלקוח אוסף את המתקן ומתפעל אותו באופן עצמאי באמצעות תדרוך החברה כמובן. שיטה זו זולה יותר ובמחיר של השכרת מתקן אחד בחברות הפקת אירועים תהנו משלל מתקנים ואף תשארו עם עודף. עם זאת, ניתן להגיד ששיטה זו נוחה יותר וגמישה ללקוח מכיוון שאין תלות במפעיל עצמו.

לסיכומו של דבר, אם הנכם מחפשים אטרקציה לאירוע כלשהו, לילדים או למבוגרים השכרת מתקן מתנפח תהווה פתרון יעיל, זול ונוח שתשדרג את האירוע ותשאיר את אורחיכם פעורי פה.


אודות מחבר המאמר

עידו-חברת טרמפולינה השכרות ציוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.