אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מיקי שחם מביא דיווח על: טיפול באוטיזם באמצעות תאי גזע

מיקי שחם מביא דיווח על: טיפול באוטיזם באמצעות תאי גזע

ילדים אוטיסטים הוצגו כבעלי זרימת דם לקויה למוח. טיפולים עם תאי גזע לאוטיזם יכולים לבוא לשימוש כדי לשפר את זרימת הדם באמצעות החידוש של כלי הדם. זה צריך גם לאפשר ניקוי מטבוליט ושחזור תפקודיות

אוטיזם היא נכות התפתחותית. שלושת האזורים העיקריים שלאנשים עם אוטיזם יש בעיות בהם הם תקשורת חברתית, אינטראקציה חברתית, ודמיון חברתי. בעוד שכל האנשים עם אוטיזם חולקים קשיים אלו, חלקם יכולים לחיות חיים נורמאליים יחסית בעוד שאחרים שמושפעים במידה קשה יותר יידרשו חיים שלמים של תמיכת מומחים. המונח הפרעת ספקטרום אוטיזם (ASD) לרוב משמשת כדי לשקף את טווח החומרה.

לפי מיקי שחם, הגורם של אוטיזם עדיין לא מובן כהלכה. חוקרים מסוימים מציעים ששילוב של גורמים גנטיים וסביבתיים יכולים להסביר שינויים בהתפתחות המוח.

מלבד טיפולי הלמידה וההתפתחות הרבים שזמינים לטיפול באנשים עם אוטיזם, ישנם טיפולים חלופיים רבים למחלה הזאת שלא מובנת כהלכה, כולל שינויי תזונה וקלאציה (הסרה) של מתכות כבדות ורעלים מהגוף. הורים נוספים כעת פונים לטיפול בתאי גזע כדי לטפל בילדיהם.

לפי מיקי שחם, בנק החיים, הטיפול המדובר בתאי גזע, הוא אחד מעשרות מחלות וטיפולים הנחקרים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.

ילדים עם אוטיזם הוצגו כבעלי זרימת דם לקויה (איסכמיה) למוח. זרימת דם מופחתת זו יכולה לתרום לפגמים תפקודיים בשתי דרכים. ראשית, על ידי גרימת היפוקסיה: מחסור בחמצן אשר מפריע לפעילות המוח הנורמאלית; שנית, בנתינת למטבוליט חריג או למוליכים עצביים להצטבר. אם תא גזע מובא לשימוש כדי לשפר את זרימת הדם באמצעות החידוש של כלי הדם, זה צריך לאפשר לניקוי מטבוליט ולשחזור התפקודיות.

אנשים מסוימים מאמינים שהתערבויות אלו עשויות להיות הכי מועילות לילדים שעברו קודם לכן הסרה של מתכות כבדות וכמו כן אלו אשר טופלו עבור זיהומים בקטריאליים וויראליים, אך עם זאת עוד לא הראו את ההתאוששות המצופה.

מיקי שחם – בנק החיים, מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות - בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.

מיקי שחם פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע טבוריים גבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:

·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.

·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.

·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.

בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות - בנק החיים, , בלבד.


אודות מחבר המאמר

מיקי שחם פיתח את טכנולוגיית סיטוג'ן (חברה אחות של בנק החיים), היא היחידה באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע טבוריים גבוה שיכול לשרת גם:

·       השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום

·       סדרות השתלות של הרפואה ההתחדשותית, הדורשות מספר תאים גבוה מאוד

·       טיפול במספר מחלות שונות

בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות בנק החיים, בלבד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.