אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צמחייה מלאכותית: לחסרי חוש גינון

כמה פעמים קרה לכם ששכחתם להשקות את העציצים במרפסת או את הפרחים של אדניות החלון? כמה פעמים קרה לכם שגם הצמחייה הרב שנתית שאתם קונים לא שורדת יותר מחודש, חודשיים בגלל חוסר שמש או חוסר אחריות שלכם להשקותה? כמה שאנחנו בני האדם אוהבים טבע וצמחייה, כך גם שכחנו איך לתחזק אותם ולהתייחס אליהם. הפכנו, בעל כורחנו, לחיות עירוניות שמבינות הרבה יותר איך לתחזק את הפרקט שבסלון מאשר את העציץ המסכן שקיבלנו במתנה מהחבר.

יחד עם זאת, אנו אוהבים ירוק ולא מוותרים על אף הזדמנות לנסות שוב לפתח חוש גינון ואצבעות ירוקות, למרות שניסיונותינו הרבים גובים קורבנות לא מעטים (ביניהם אפילו קקטוסים) אנחנו אוהבים מדי את הצבע הירוק מכדי להרים ידיים ולוותר.

אך אל דאגה, לכל מי שעדין לא שמע, יש פתרון חדש ומבריק לאוהבי הטבע והצמחים, צמחייה מלאכותית. צמחייה מלאכותית היא מגוון רחב של עציצים גדולים וקטנים, מכל הסוגים, המחקה בצורה נפלאה את הטבע. לא תדעו שאתם עומדים בפני הדבר הלא אמיתי עד שתתקרבו ממש, ותמששו את העלים בין אצבעותיכם. העלים של צמחיה מלאכותית הם כל כך ירוקים עד שנדמה כי הם הגיעו אלינו היישר מיערות הגשם בברזיל.

צמחיה מלאכותית הם מתנה נהדרת לקראת החגים, או מתנה כאשר מבקרים מישהי שזה עתה ילדה, או אפילו מתנת יום הולדת. ניתן להניח עציץ מקולקציית צמחיה מלאכותית, בכל אחד מחדרי הבית. במטבח, ניתן לשים אותו ליד פינת האוכל או ליד החלון על השיש, העציץ יראה יפה במיוחד אם יש לכם קרמיקה לבנה או לחילופין מטבח עשוי עץ. בסלון- בגלל שכל סוג של צמחייה מלאכותית אינו דורש השקיה, אפשר לשים צמחיה מלאכותית על השטיח או על משטח העץ של השולחן, מבלי לחשוש שאלו יהרסו מהרטיבות הנותרת לאחר השקיה. ניתן לשים צמחייה מלאכותית גם בחדרי שינה- צמחיה מלאכותית בניגוד לצמחיה אמיתית אינה פוגעת בלילה באיכות האוויר ולכן אין חשש מלישון לידם ( צמחים אמיתים פולטים פחמן דו חמצני בלילה). ולבסוף, ניתן גם לשים צמחיה מלאכותית במרפסת, כי למרות שיש שם שמש ואין חשש שהמים יהרסו את המרצפות, לא אחת קורה שאנו שוכחים להשקות את הצמחים ולכן הם נובלים במהרה. עם צמחייה מלאכותית כמובן שזה לא קורה- אין צורך לתחזק אותם, רק להניח להם לנפשם להיות יפים.  

צמחייה מלאכותית היא כל כך יפה, שרוב הסיכויים שלאחר שתקנו אותם לאחרים תרצו לפנק גם את עצמכם עם עציץ או שניים. המגוון בתחום הוא רחב מאוד, לא רק שיש גדלים שונים אלא יש צמחים מלאכותיים עם פרחים ובלי פרחים, כאלו שמתאימים לשולחנות עגולים או לפינות שוממות בבית, עם פירות או בלי פירות, הכל לפי הטעם האישי שלכם. המחיר של צמחייה מלאכותית הוא סביר ביותר, והיתרון שלהם הוא שהם נשארים בלי תאריך הפוגה. כל עוד לא הורסים אותם המתכוון (אלו שביניכם שיש להם פעוטות, היזהרו כי עציצים מלאכותיים אינם אכילים). כל שעליכם לעשות כדי לשמור על המראה הטבעי והירוק של צמחייה מלאכותית הוא לנקות מדי פעם את האבק מהם באמצעות מגבון לח. 


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.