אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דלתות מעוצבות – הדרך לברך את הבית לשלום

לעצב את הבית זהו לא מעשה קל, אך מעשה עם קונספט, כאשר אנחנו מתחילים בעבודת העיצוב אנחנו בעצם רוצים לשדר משהו בחלל הבית, בזכות הקדמה אנחנו מתחילים ללמוד איך לעצב את הבית גם בעזרת הרהיטים השכוחים בפינות הלא רלוונטיות בבית אשר הופכות לחלקים חשובים מתמיד.

עיצוב הבית מאז ומתמיד לקח פינה מאוד חשובה בעולם בעלי המקצוע של השיפוצים, לדעת איך לעצב בית זהו לא רק חידוש כמה רהיטים ומנורות חדשות בבית, מדובר בהרבה יותר מזה – יש לקחת בחשבון קונספט שלם ולעצב את הבית לפיו. עיצוב בית הופך בימינו לדבר מאוד מתקדם אשר משנה מחירי בתים מקצה לקצה, בתים רבים נמכרים במחיר גבוה רק בזכות עיצוב אשר הושקע בבית.

דלתות מעוצבות תורמות רבות לעולם העיצוב והנדל"ן, כאשר בית מבחוץ נראה יוקרתי יותר ומעוצב – יש להבין שבבית זה הושקעו תקציבים נכבדים מאוד למען עיצוב הבית, דלתות מעוצבות לא תמיד נמצאות בזול אך תמיד מעוצבות, תמיד עם ייחודיות ומקוריות אשר מייקרת את הנכס וכמובן את ערך הבית ככלל. בית מעוצב נראה תמיד חמים ועדיף יותר מאשר וילה עם 4 קומות מוזנחות.

דלתות כניסה לא נמצאות יותר בביתנו לשם אבטחה בלבד, יש לדעת לגרום לדלת כניסה להפוך לדלת דקורטיבית אשר משלימה את עיצוב הבית, באם מדובר על השלמת עיצוב החלל הפנימי ובאם זה מדובר בעיצוב החיצוני של הבית ככלל.

דלתות פלדה, רב בריח ודלתות רגילות קיבלו משמעות רבה בעולם העיצוב כאשר התחילו לעצב אותן בהתאם לבית, באם זה חלונות ויטראז' ובאם זה דקורטיביות אשר מתאימת את עצמה כרמיזה לחלל הפנימי של הבית.

עיצוב דלתות יש לקחת בחשבון את כל חלל הבית ואת החלל החיצוני, לעצב בית זהו מעשה שצריך אסטרטגיה אמיתית ומחשבה על כל רהיטי הבית – התאמה מושלמת – בית יקר ערך.


אודות מחבר המאמר

DoorDesign - פותחים שער לעולם מדהים של דלתות

לכניסה - קטלוג דלתות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.