אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דקים עץ

קיים מגוון רחב של תצורות עץ וסוגי עץ לבניית דקים עץ - קורות עץ גולמי מטופל, אריחים/פנלים שמתחברים כמו לגו, בצורה מודולרית ממגוון סוגי עץ: אורן, איפאה, במבוק ועוד.אצלנו תקבלו ייעוץ וליווי חינם, על כוס קפה, לגבי התוכנית לבניית הדק שלכם ודרך העשייה - בשיטת "עשה זאת בעצמך" כמובן שיש אצלנו את כל סוגי הפרזולים, כלי העבודה, הקורות, הברגים והחומרים לבניה, צביעה ותחזוקה עצמית של הדקים שלכם. תוכלו גם לקבל שירות של חיתוך על פי מידה.בנוסף אנו מחזיקים מחסן עצים.

*כל הקורות עץ אורן שלנו הם אורן פיני סוג חמישי (מעולה), שעבר אימפרגנציה בדוד לחץ -נגד מזיקים ורקבון. כל העצים שלנו עוברים ייבוש בפרוזדור רוח.

כל מה שצריך לדעת על דקים עץ

בשנים האחרונות נראה כי דקים עץ הפכו להיות פופולאריים למדי בקרב רבים, וניתן לראותם לא רק במקומות ציבוריים או בבתי העשירים כמו בימים עברו, אלא גם בבתים פרטיים רבים ובבתי עסק ברחבי הארץ.הסיבה לכך היא ההנאה הרבה שהדקים מספקים לנו שעה שאנחנו יוצאים להירגע קצת בגינה או בחצר שלנו, נהנים מהאוויר הפתוח, מהשלווה, וכן מהיופי הירוק הנעים בעיניים והתחושה של להיות על רצפה העשוייה מהחומר הטבעי – עץ. אם אתם מתלבטים בנוגע לבנייה או התקנה של דקים עץ, נוכל כאן לספק לכם עוד מידע על הנושא.

על סוגי דקים עץ ותהליך ייצורם

כיום, בזכות הביקוש הרב של דקים קיים מבחר רב של דקים עץ במבחר, סוגי עץ, גוונים, סגנונות, מאפייני גודל וצורה. חשוב לדעת כי דקים מעץ נבדלים אלו מאלו לא רק בסוג העץ אלא גם באופן שבו הם מורכבים. על פי רוב דקים מעץ עשויים מלוחות של עץ אורן, עץ איפאה, עץ טיק, לוחות במבוק דחוס, ועצים קשים נוספים, משום שסוגים אלו הם המתאימים ביותר עבור תנאי מזג האוויר החיצוניים בארץ, של טמפרטורות גבוהות בקיץ, קרינת שמש, גשם ולחות גבוהה בחורף, וכו'.דקים עץ העשויים מחומרים אלה מקנים הגנה טובה מפני כתמים, לכלוך, עובש, רקבון, מזיקים, חרקים ועוד.

בתהליך הייצור של קורות דקים עץ עוברים הקורות (בעיקר בעץ אורן שהוא עץ רך) טיפול מיוחד שנקרא אימפרגנציה.הטיפול נעשה בדוד לחץ, שמטרתו היא למנוע הופעה של עובש, מזיקים או רקבון, על הדקים מעץ. לאחר מכן עוברים קורות הדקים ייבוש בפרוזדור רוח כך שלאחר הייבוש הם מוכנים לשימוש, בנייה, הרכבה בחוץ וצביעה.כיום ניתן למצוא מחסני עצים המציעים קורות דקים עץ להרכבה עצמית, ומעניקים יעוץ הכוונה בנוגע לתכנון דקים עץ, ושימוש נכון בפרזולים, כלי עבודה, הברגים המתאימים וחומרי בניה נוספים. והם מאפשרים לכל מי שחולם לבנות דק עץ, להכין לעצמו תוכנית לבניית דק ומסייעים בידו להגשים את חלומותיו.

על תהליך הבחירה של דקים עץ

המגוון הגדול של דקים עץ מאפשרת התאמה לכל טעם ולכל סוג של חצר או גינה, בכל גודל ובכל איזור, בעיר ובכפר, על שפת בריכה או במרפסת קטנה, ואפילו בתוך חללים פנימיים או בחזיתות מבנים כמו בפתחם של בתי קפה ומסעדות.הוספה של דקים מעץ לחלל מסויים, בבת אחת מעניקה לו מראה נינוח יותר, מרשים ומטופח, ויחד עם זאת טבעי ונוח למדי. כאשר אתם בוחרים לעצמכם דק מעץ חשוב שתבצעו מדידה מדוייקת של השטח העומד לרשותכם להתקנת הדק, וכן תבחרו לעצמכם את הסגנון המתאים לכם ביותר.חשוב לבחור בעל מקצוע מוכר ומנוסה שיוכל לייעץ לכם בנוגע לבחירת דקים עץ, והתאמתם אל הצרכים שלכם, וגם יספק לכם את כל המידע הדרוש בנוגע לתחזוקה נכונה, נקיון, מניעה של בלאי ושחיקה, צביעה וכן הלאה.

דקים עץ ב"צוות גדרון"

אצלנו תוכלו קודם כל למצוא כל מה שאתם צריכים בכדי לבנות לעצמכם דקים עץ. קורות עץ אורן פיני סוג חמישי או קורות דק איפאה, עץ טיק ועצים קשים נוספים, חתוכים לפי תוכניותיכם ובקשותיכם.בחנות ה"עשה זאת בעצמך" שלנו תוכלו למצוא את כל החומרים והכלים לבניית ותחזוקת דקים עץ – ברגים, מקדחים, מברגות, מסורי פנדל וגרונג, שמנים, מברשות ועוד.כאן תקבלו את כל הייעוץ, מהתכנון, דרך הבנייה ועד התחזוקה בסוף. בואו להגשים חלום של דק עץ ליד הבית או מול העסק, בעזרת הנסיון הרב, הכלים והחומרים המעולים של צוות גדרון.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.