אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דלתות כניסה – כרטיס הכניסה שלנו לעולם הנדל"ן

מחירי בתים בישראל גדלים בתדירות של ימים ושעות, שוק הנדל"ן הישראלי מרקיע שחקים ואיתו מחירי השטחים בישראל, רוב הבתים נמכרים במחירי עתק רק בזכות עיצוב דקורטיבי בהתאם לדרישות העשירון העליון ובהתאם לדרישות בעלי המאה, היכן נשארו מקומות לעיצוב שלא נראו עוד.

עיצוב בתים מאז ומתמיד היה בעל ערך חזק בכל הקשור למכירת הבית, ככל שהעיצוב מושקע יותר כך גם מחיר הבית. עיצוב מושקע בעזרת מעצב פנים מקצוען יכול לייקר בית עד כ20% יותר מערך הבית רק בזכות התקציב שהשקענו בתחילת דרכו של העיצוב.

דלתות כניסה לבית התחילו לתפוס מקום מאוד חזק בעיצוב הבית, כאשר דלתות מעוצבות נותנות תחושה חזקה יותר של עיצוב מהרגע שרואים את הבית בשביל בו אנו נכנסים, דלתות כניסה לביתנו הם הרושם הראשוני שאנו יוצרים על האורחים שלנו, על השותפים שלנו ואף על המשפחה שלנו.

דלתות מעוצבות נותנות את הרמיזה כאשר רואים את הבית מבחוץ, כשהשכנים אפילו רואים את הבית – מבחינים שנעשתה עבודת עיצוב מושקעת ואכפתית לכל רהיט ורהיט בבית, וכל זאת רק בזכות הצצה קטנה מעבר לגדר של השכנים להבין שישנה עבודת עיצוב בבית. עיצוב דלת כניסה יכול להשתלב בעיצוב הבית כחלק מקונספט משלים של כל חלל הבית הפנימי או קונספט עיצובי של חוץ הבית, באם זה הגדר הצבועה בהתאם או באם זה המרפסת שדומה באופן רלטיבי לדלת הכניסה.

עיצוב דלתות בצורה מקצועית תהפוך את ביתכם למקום חמים יותר, לפי הפנג שוואי – דלתות כניסה של ביתנו הינן שפתיים של הבית, מה שאומר שדרכן עובר האנרגיות הכי חזקות, (האוכל הכי מזין) הבריאות כולה תלוי במה שיעבור דרך שפתיי הבית – דלתות כניסה של ביתנו.


אודות מחבר המאמר

DOORDESIGN - עיצוב דלתות ברמה הגבוהה ביותר!

לביקור ולצפיית קטלוג דלתות באתרינו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.