אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרגולות עץ

פרגולות עץ הן הפתרון בהא הידיעה לכל ישראלי, שנמנע מישיבה נינוחה במרפסת, בחצר או בגינה, בכדי לא לסבול קשות מחומה וקרינתה הישירה של השמש.לא בכדי הפכו פרגולות עץ לאלמנט מבוקש ופופולארי למדי בבתים פרטיים, בבתי עסק ובמקומות ציבוריים שונים. בעזרת פרגולות עץ אנחנו יכולים ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר, ומטיפת צל נעימה שהופכת את הגינה או המרפסת לאיזור המבוקש ביותר בשטח הבית, ואת השהייה בה לחוויה מפנקת.אצלנו תוכלו לקבל את כל החומרים והכלים לבניית פרגולות עץ ושירות חיתוך לפי מידה. היעוץ הטכני והקפה עלינו.

סוגי פרגולות עץ

כיום ישנם סוגים רבים של פרגולות עץ, אשר נבדלים זה מזה על פי סוג העץ ממנו הם עשויים, ועל פי סגנון הבנייה שלהם. על פי רוב פרגולות מעץ הן פרגולות שעשויות קורות עץ אורן פיני גדולות ומאסיביות, שהן הסוג הנפוץ ביותר. יש כאלה העשויים ממוטות במבוק, ויש אופציות אחרות.יש פרגולות מעץ העומדות בנפרד ממבנים ויש הנתמכות בקירות, ישנן פרגולות עם רעפים או פרגולות עם במבוק וסנטף לקירוי.ישנה אפשרות לקביעה של כמות הצל הרצויה במהלך בנייה של פרגולות עץ, בהתחשב בכיוון השמש והיחס של הפרגולה למבנים הסמוכים.אצלנו ב"צוות גדרון" תוכלו למצוא את כל החומרים לבניית הפרגולה, הקירוי שלה, עצים, פרזול וכל השאר.

פרגולות עץ להרכבה עצמית - מאיפה מתחילים?

כאשר אתם מחפשים לעצמכם דרך להרכיב לבד פרגולות עץ חשוב בשלב הראשוני לתכנן תוכנית בנייה מפורטת.הגיעו למקום מקצועי כמו "צוות גדרון", שהוא גם מחסן עצים, גם מכיל את כל חומרי וכלי ה"עשה זאת בעצמך" ושגם תוכלו לקבל שם את כל הייעוץ מא' עד ת' לגבי תכנון ובנית הפרגולה.כמו כן, חשוב להבטיח כי סוגי העץ שבחרתם מתאימים עבור בניית פרגולות עץ ועברו את התהליך המקצועי הנקרא "אימפרגנציה" - חיטוי כנגד מזיקים וריקבון, וכן שהעץ עבר ייבוש מבוקר ומלא, שישמור על קורות העץ וימנע מצב של עיוותים, פיצוצים ושינויים בעץ, שתוצאותיהם עלולים להיות פרגולות עץ עקומות או לא יציבות, המסכנות את מי שנמצא תחתן.ב"צוות גדרון" כל העצים לבניית פרגולות עוברים אימפרגנציה בדוד-לחץ וייבוש מבוקר במשך חודש שלם בפרוזדור רוח.

בחירה של מקום איכותי כמו מחסן עצים מקצועי עם צוות מיומן ובעל ידע מקיף בתחום, תוכל לסייע לכם בתכנון בנייה של פרגולות עץ ולספק לכם מידע מקיף על תכנון, הרכבת פרגולת עץ, צביעה, התחזוקה השוטפת, וכן לספק לכם חומרים, פרזולים, כלי עבודה, קורות, ברגים, צבעים, וכן חומרי תחזוקה שונים שיאפשרו לכם לבנות ולתחזק פרגולת עץ במו ידיכם בצורה מושלמת.את כל זאת ועד תוכלו לקבל אצלנו ב"צוות גדרון".


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.